Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

5 marca 2010 / 13:56

"Gazeta Wyborcza" z magazynem "Red Bulletin"

Komunikat prasowy

Agora i Red Bull nawiązały współpracę, dzięki której w każdy pierwszy wtorek miesiąca razem z "Gazetą Wyborczą" będzie dystrybuowany wyjątkowy magazyn lifestyle'owy "Red Bulletin". Pierwszy numer pisma trafi do rąk czytelników "Gazety" 6 kwietnia.

"Red Bulletin - prawie niezależny magazyn" to polska wersja międzynarodowego pisma marki Red Bull, które opisuje szeroko pojętą kulturę i nowoczesny styl życia, w tym zdobywające coraz większą popularność sporty ekstremalne.

Na łamach 100-stronicowych kolorowych numerów, wydawanych na błyszczącym papierze, prezentowane są wiadomości ze świata sportu, muzyki, sztuki, kuchni, mody, filmów i podróży autorstwa cieszących się międzynarodową sławą dziennikarzy, fotografów, rysowników oraz pisarzy. Kolejne numery magazynu będą dostępne z "Gazetą" w miesięcznym nakładzie około 360 tys. egzemplarzy.

- Ekstremalna wspinaczka wysokogórska, szczególnie zimą, to był w Polsce przez lata sport niemal narodowy. Dziś zainteresowanie ekstremalnymi dyscyplinami rozszerza się z roku na rok i obejmuje co raz to nowe obszary. Tym bardziej cieszymy się więc z możliwości wspierania projektu "Red Bulletin", który podejmuje tę tematykę na swoich łamach, obok licznych treści lifestylowych - mówi Wojciech Fusek Dyrektor Wydawniczy "Gazety Wyborczej" i Wydawca Obszaru Sport w Agorze. - Jesteśmy przekonani, że ten interesujący, nowatorski magazyn zainteresuje osoby od dawna czytające "Gazetę Wyborczą", jak również przyciągnie kolejnych czytelników.

- Cieszymy się z możliwości dołączenia "Red Bulletina" do oferty "Gazety". Polska jest siódmym z kolei krajem, w którym dostępna będzie lokalna wersja magazynu "Red Bulletin" wydawanego przez Red Bulletin GmbH - dodaje Katarzyna Kolanowska, dyrektor promocji "Gazety Wyborczej".

Pierwszy numer miesięcznika ukazał się w Austrii pod koniec 2007 roku. Pozytywne recenzje zainspirowały inne państwa do wydania własnych wersji. "Red Bulletin" zdobył już popularność w Austrii, Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz Irlandii, na początku tego roku pojawił się także w Nowej Zelandii oraz RPA. Łączny nakład "Red Bulletina" w skali globalnej, wraz z polskim wydaniem, to 3,1 mln egzemplarzy.

Więcej informacji - www.redbulletin.com

Powrót