Komunikat prasowy
Jak stworzyć stronę internetową swojej firmy i w jaki sposób zainteresować ofertą użytkowników sieci? - na te i inne pytania odpowiada książka "Twoja firma w internecie", która ukaże się z "Gazetą Wyborczą" w najbliższy wtorek, 8 marca w prezencie dla czytelników.
Internet może okazać się niezbędny dla każdego przedsiębiorcy, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Pozwala bowiem na stały kontakt z potencjalnymi klientami i zdobywanie informacji o ich oczekiwaniach; to także nieocenione źródło wiedzy o ofertach podobnych firm z branży.
"Twoja firma w internecie" to książka o szansie, jaką każdej firmie daje zaistnienie w globalnej sieci. Wydanie podpowiada, jak stworzyć stronę internetową i wybrać domenę, wyjaśnia, na czym polega pozycjonowanie stron oraz omawia zagadnienia prawne i kwestię bezpieczeństwa w sieci.
Partnerem książki jest Google.
Wydanie "Gazety Wyborczej" z książką jest promowane w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.