Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

22 kwietnia 2013 / 18:36

"Gazeta Wyborcza" z atlasem samochodowym Polski

Komunikat prasowy

We wtorek i środę, 23 i 24 kwietnia z "Gazetą Wyborczą" ukaże się aktualny atlas samochodowy Polski w skali 1:260 000.



"Polska. Atlas samochodowy" zawiera bardzo szczegółową i aktualną sieć dróg. Oprócz dostępnej sieci autostrad i dróg ekspresowych naniesiono autostrady w budowie i planowane do oddania do 2015 r. - łącznie z węzłami. Bezpośrednio na mapach oznaczono opisy ponad 3000 atrakcji turystycznych. Są to m.in.: parki narodowe i krajobrazowe, osobliwości przyrodnicze, muzea, kościoły, zamki i pałace, skanseny, forty?kacje, pola golfowe, wyciągi narciarskie i farmy elektrowni wiatrowych.

Dzięki systemowi kolorowych piktogramów podróżny bezbłędnie odnajdzie interesujący go obiekt, jak również dowie się, co ciekawego można znaleźć wzdłuż trasy przejazdu i w miejscu docelowym.

Atlas jest zgody z GPS.

We wtorek, 23 kwietnia z "Gazetą" dostępna będzie część pierwsza atlasu z mapami północnej Polski oraz Warszawy. Dzień później ukaże się druga część z Polską południową oraz Warszawą.

Cena "Gazety Wyborczej" i każdej części atlasu - 9,99 zł.

Wydanie "Gazety" z atlasem będzie promowane: w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, AT Media), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót