Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

3 września 2018 / 11:37

"Gazeta Wyborcza" reorganizuje dział sprzedaży i stawia na rozwój produktów reklamowych

Od września 2018 r. w strukturze biura reklamy „Gazety Wyborczej" w Warszawie funkcjonuje nowy dział rozwoju produktu, oferujący rozwiązania reklamowe obejmujące wydania dziennika, serwisy Wyborcza.pl i magazyny („Wysokie Obcasy", „Wysokie Obcasy Extra", „Avanti", „Logo", „Kuchnia" oraz wydania specjalne). Zmiany, wychodzące naprzeciw oczekiwaniom kontrahentów biznesowych Agory, pozwolą zespołowi efektywniej realizować projekty reklamowe oraz rozwijać współpracę z partnerami i sprzedaż instytucjonalnej prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej".

 

- Skuteczne funkcjonowanie biura reklamy na trudnym rynku prasowym wymaga obecnie nie tylko świetnych kompetencji sprzedażowych czy produktowych, znajomości branży i wiedzy technologicznej, ale także elastycznej i sprawnie działającej struktury umożliwiającej generowanie nowych pomysłów i efektywną realizację projektów wspólnie z klientami i partnerami. Dlatego zdecydowaliśmy się dokonać zmian w naszym zespole - stawiamy na rozwój nowych rozwiązań marketingowych, zwłaszcza we współpracy z reklamodawcami, i tworzenie kompleksowych ofert - wyjaśnia Joanna Kwas, dyrektor biura reklamy. - Jestem przekonana, że dzięki temu biuro reklamy „Gazety Wyborczej" będzie jeszcze lepiej odpowiadać na zapotrzebowanie partnerów biznesowych i wspierać cały zespół w realizacji celów nakreślonych przez Grupę Agora w strategii na lata 2018-2022. 

We wrześniu br. w ramach biura reklamy powstał dział rozwoju produktu, łączący dotychczasowe kompetencje projektowe zespołu. Na jego czele stanęła Dorota Adamczyk-Mroczek. 

W ramach tego działu funkcjonują 4 obszary: rozwoju reklamy cyfrowej, projektów specjalnych i custom publishing, partnerstw zewnętrznych, a także, jak dotychczas, współpracy z domami mediowymi i pośrednikami.

Do obecnego zespołu sprzedażowego „Gazety Wyborczej" dołączyła Anna Jakubik jako szefowa działu odpowiadającego za rozwój projektów specjalnych.

Biuro reklamy „Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl zajmuje się obsługą sprzedażową klientów indywidualnych i instytucjonalnych z całej Polski. Tworzy atrakcyjne, często specjalne oferty reklamowe - ogólnopolskie, regionalne i lokalne - umożliwiające zaistnienie z przekazami promocyjnymi na łamach „Gazety Wyborczej", jej tygodników, magazynów, dodatków i wydań specjalnych, a także w internecie m.in. w serwisach Wyborcza.pl czy Wysokieobcasy.pl. W portfolio biura, oprócz standardowych form promocji, są również reklama natywna i programatyczna oraz akcje specjalne realizowane z partnerami biznesowymi. Dodatkowo zespół zajmuje się rozwojem sprzedaży instytucjonalnej prenumeraty cyfrowej dziennika.

Działania biura reklamy „Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl są zauważane i doceniane przez klientów - w raporcie „Biura Reklamy 2017" przygotowanym przez „Media&Marketing Polska" zespół ten został uznany za najlepszy w kategorii Dzienniki.

Więcej informacji o ofercie biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl - http://wyborcza.pl/reklamaGW/0,0.html

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.