AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)
Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa
więcejGodziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
14 maja 2024 / 11:58
„Gazeta Wyborcza” zajęła II miejsce w kategorii tytuły prasowe w rankingu Najbardziej Opiniotwórcze Media Dekady (2014-2023) publikowanym przez Instytut Monitorowania Mediów. W ciągu ostatnich dziesięciu lat „Wyborcza” była cytowana ponad 162 tys. razy.
Raport Najbardziej Opiniotwórcze Media wydawany jest od ponad 20 lat. Instytut Monitorowania Mediów wyróżnia medialnych liderów opinii, a ogłoszony właśnie ranking jest potwierdzeniem, że „Gazeta Wyborcza” cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem wśród przedstawicieli mediów.
„Gazeta Wyborcza” z ponad 162 tys. odwołań zajęła drugie miejsce. Na pierwszym znalazła się „Rzeczpospolita”, a podium zamyka „Super Express”. W zestawieniu TOP 15 najczęściej cytowanych tytułów w latach 2014-2023 największy udział – 33% – miała prasa.
Powrót