Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

8 czerwca 2009 / 16:00

"Gazeta Wyborcza" dla kierowców

Komunikat prasowy

Dziś rozpoczął się trzydniowy cykl "Gazety Wyborczej" dla kierowców i osób zdających na prawo jazdy, obejmujący artykuły oraz specjalne, tematyczne dodatki.

W dzisiejszej "Gazecie Wyborczej" ukazał się informator dla kierowców pt. "Bezpieczna jazda" z poradami, jak bezpiecznie prowadzić auto i jak udzielać pierwszej pomocy, wykaz mandatów za przekroczenie prędkości i opis uprawnień policji.

Jutro, we wtorek 9 czerwca, "Gazeta" opisze najnowsze zmiany w egzaminie na prawo jazdy. Wydanie będzie można kupić wraz z dodatkiem - płytą "Twoje Prawo Jazdy", zawierającą multimedialny przewodnik dla kandydatów na kierowców. Na CD-ROM znajdują się: testy egzaminacyjne kat. A, B, C, D, nowy egzamin teoretyczny w wersji DEMO, informacje o przepisach drogowych, mandatach i punktach karnych, a także opisy budowy i czynności kontrolnych w pojazdach egzaminacyjnych (9 marek pojazdów egzaminacyjnych) oraz filmy instruktażowe o technice kierowania pojazdem. Jako bonus użytkownicy płyty otrzymają mapę najniebezpieczniejszych miejsc na polskich drogach.

Cena "Gazetą Wyborczą" z płytą - 4,99 zł.

W środę, 10 czerwca, "Gazeta" zaproponuje czytelnikom książkę - "Kodeks drogowy" z aktualną ustawą "Prawo o ruchu drogowym", mandatownikiem, tabelą punktów karnych oraz kompletem znaków i sygnałów drogowych wraz z opisami. W książce znalazły się też informacje o najczęstszych pułapkach punktowych i poradnik, co robić w razie stłuczki. "Kodeks drogowy" będzie pomocny zarówno dla kierowców, jak i dla osób przygotowujących się do egzaminu na prawo jazdy.

Cena "Gazety Wyborczej" i książki - 6,99 zł.

Partnerem cyklu jest AutoMapa.

Trzydniowy cykl "Gazety Wyborczej" i wydania z dodatkami są promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w radiu RMF FM, w dzienniku "Metro", na portalach internetowych oraz poprzez autopromocję na łamach "Gazety". Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót