Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

23 października 2008 / 08:07

"Gazeta" otwiera pierwszą linię metra

Komunikat prasowy

W najbliższą sobotę "Gazeta Wyborcza" wraz z Miastem Stołecznym Warszawa oficjalnie otworzy pierwszą linię metra po 25 latach budowy.

Impreza otwierająca linię metra, zorganizowana przez "Gazetę Wyborczą" i Miasto Stołeczne Warszawa, odbędzie się przy stacji Metro Młociny w godzinach 17.00 - 22.00. W tym dniu zostaną też otwarte trzy ostatnie stacje metra: Stare Bielany, Wawrzyszew i Młociny.

Podczas imprezy mieszkańcy Warszawy będą mieli okazję posłuchać Alice Russell - brytyjskiej gwiazdy niezależnej sceny soul i funk, zapoznać się z historią budowy pierwszej linii metra, zobaczyć fragment głośnego musicalu "Upiór w Operze", bawić się i tańczyć przy muzyce polskich gwiazd, a także uczestniczyć w oficjalnym otwarciu pierwszej linii przez panią Prezydent Warszawy Hannę Gronkiewicz-Waltz.

Program imprezy:

17.00 - DJ Maceo Wyro

17.30-18.15 - Dziennikarze "Gazety Wyborczej", Jerzy S. Majewski i Dariusz Bartoszewicz zapraszają na niezwykłą podróż w czasie - multimedialny spacer przez 25 lat budowy warszawskiego metra

18.30-19 - Fragmenty musicalu "Upiór w Operze" w reż. Wojciecha Kępczyńskiego w wykonaniu aktorów Teatru Muzycznego ROMA

19.15-19.40 - Uroczyste otwarcie pierwszej linii Metra przez Prezydent m.st. Warszawy, Hannę Gronkiewicz-Waltz

19.40-21.00 - Wielka potańcówka dla wszystkich z udziałem gwiazd polskiej sceny muzycznej: Jerzego Połomskiego, Staśka Wielanka i Czerwonych Gitar oraz DJ Maceo Wyro

około 21.00 - koncert Alice Russell - brytyjskiej gwiazdy niezależnej sceny soul i funk

Impreza jest finansowana przez Miasto Stołeczne Warszawa.

"Gazeta Wyborcza " przygotowała ponadto dla swoich czytelników cykl redakcyjny poświęcony budowie pierwszej linii metra. Codziennie od 20 do 25 października publikuje na swoich łamach artykuły, wywiady, rozmowy, opinie czytelników i inne ciekawostki dotyczące metra. W sobotę, 25 października, wraz ze stołecznym wydaniem "Gazety" ukaże się także specjalny dodatek redakcyjny poświęcony pierwszej linii.

Organizatorzy wydarzenia: "Gazeta Wyborcza" i Miasto Stołeczne Warszawa Patroni medialni: Radio TOK FM, AMS, "Metro", Gazeta.pl, CityInfoTV.

Impreza jest promowana w telewizji (TVP Warszawa), w radiu (TOK FM, Antyradio, PiN, Roxy FM, Radio Złote Przeboje, radio Kampus), prasie ("Gazeta Wyborcza", "Gazeta Co Jest Grane", "Metro", miesięcznik "Nasze Bielany"), w internecie (Gazeta.pl, www.warszawa.gazeta.pl), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (billboardy na terenie Warszawy), w wagonach metra na CityInfoTV, na ulotkach i plakatach dystrybuowanych na terenie Warszawy.

Kreację kampanii przygotował dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej", projekt graficzny - Hipopotam Studio, spot radiowy - Jasieński/Stadnicki Advertising. Media zaplanowała Grupa Radiowa Agory Radiowe Doradztwo Reklamowe i Starlink.

Powrót