Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

18 czerwca 2009 / 15:03

Finał akcji "Polacy Odwagi!"

Finał akcji
Komunikat prasowy

W najbliższych dniach "Gazeta Wyborcza" podsumuje akcję "Polacy Odwagi!" i sprezentuje czytelnikom dodatki związane z odchudzaniem.

Od jutra do poniedziałku w "Gazecie Wyborczej" będą publikowane teksty poświęcone odchudzaniu i prawidłowym nawykom żywieniowym. W piątek czytelnicy przeczytają rozmowę z lekarzem o pielęgnacji skóry podczas i po odchudzaniu, a w sobotę - wywiady z dietetykiem i psychologiem o tym, jak utrzymać wagę po diecie i o wakacyjnych pułapkach dla osób odchudzających się. W poniedziałek, 22 czerwca "Gazeta Wyborcza" przedstawi wyniki akcji "Polacy Odwagi!". Podczas 4 miesięcy akcji dziewięć osób z Drużyny "Gazety" schudło łącznie prawie 100 kg, rekordzista - 19 kg!

W sobotę, 20 czerwca czytelnicy "Gazety Wyborczej" otrzymają prezent - "Dietetyczne ABC". Tabela pomoże policzyć BMI i ocenić stopień otyłości według wskaźnika Cole'a, a także sprawdzić, jak można "odchudzić" codzienne menu, np. zastępując kaloryczne produkty innymi, oraz ile kalorii mają z pozoru niewinne przekąski i napoje. "Gazeta" zaproponuje również sześć prostych ćwiczeń na płaski brzuch. Partnerem wydania tabeli jest SlimFigura.

Natomiast we wtorek, 23 czerwca wraz z "Gazetą Wyborczą" ukaże się zeszyt z pomysłami na wakacyjne, dietetyczne menu. 16-stronicowy dodatek przygotowany wraz z serwisem Vitalia zawiera przepisy na 10 zestawów posiłków dla osób z różnym zapotrzebowaniem kalorycznym - od 1080 do 2400 kcal.

Wydania "Gazety Wyborczej" z dodatkami wspiera kampania promocyjna w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro", na portalach internetowych oraz autopromocja. Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Akcja "Polacy Odwagi!" zaczęła się w lutym br. Jej celem jest zachęcenie wszystkich, którym ciążą nadliczbowe kilogramy, do zadbania o linię i zdrowie. Wielkie odchudzanie z "Gazetą Wyborczą" objęło cykl tekstów poradnikowych, informacje o zwyczajach żywieniowych i prawidłowej diecie, a także wywiady z ekspertami do spraw żywienia.

Przez cztery miesiące trwała też walka z kilogramami 9-osobowej Drużyny "Gazety". Do działań przyłączyły się wydania lokalne "Gazety Wyborczej" - w poszczególnych regionach odchudzali się miejscowi dziennikarze, fotoreporterzy i znane postacie.

Patronami akcji byli: miesięcznik "Kuchnia", Fitness Klub Gymnasion oraz serwis poświęcony dietom Vitalia.

Więcej informacji - www.odwazsie.pl, www.polacyodwagi.blox.pl

Powrót