Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

9 września 2011 / 11:39

Euro 2012 z "Gazetą Wyborczą Trójmiasto"!

Euro 2012 z
Komunikat prasowy



Trójmiejska "Gazeta Wyborcza" została oficjalnym Partnerem medialnym UEFA Euro 2012 w Gdańsku.

Umowa między miastem a "Gazetą", zawarta po rozstrzygnięciu konkursu na partnera miasta Gdańska - gospodarza przyszłorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej, została podpisana 6 września br. Celem współpracy jest popularyzowanie wydarzeń sportowych, kulturalnych i społecznych w ramach organizacji Euro 2012. "Gazeta Wyborcza Trójmiasto" jako oficjalna Firma Wspierająca Miasto Gospodarza będzie więc dostarczać codziennie najświeższe informacje z pierwszej ręki. Na jej łamach znajdą się wiadomości o przygotowaniach miasta do rozgrywek, idei wolontariatu i fair play. A podczas trwania Euro 2012 reporterzy trójmiejskiej "Gazety" będą towarzyszyć kibicom i czytelnikom - od stadionu po plaże. "Gazeta Wyborcza Trójmiasto" jako jedyny tytuł prasowy będzie też obecna w Oficjalnej Strefie Kibica, w której przewidziano miejsce dla 30 000 osób.

- Wspieranie miasta gospodarza Euro 2012 to dla nas wyzwanie. Bardzo się cieszymy, że będziemy mogli pomagać Gdańskowi w organizacji tej najważniejszej w tym stuleciu imprezy - komentował podpisanie umowy Jan Grzechowiak, redaktor naczelny "Gazety Wyborczej Trójmiasto".

W ostatnich wydaniach trójmiejskiej "Gazety Wyborczej" można było przeczytać m.in. artykuł na temat wniosków dla Gdańska po wtorkowym meczu Polska-Niemcy i wywiad z jednym z 60 wolontariuszy, którzy pomagali kibicom w dniu spotkania. "Na Euro 2012 czekać możemy ze spokojem. Mimo że nie ma jeszcze pociągu na stadion, część dróg jest w budowie bądź remoncie, to i bez tego potrafimy dobrze zorganizować mecz" - napisała redakcja "Gazety".

Media Agory bardzo mocno angażują się w tematykę związaną z Euro 2012 - piszą o sportowych przygotowaniach uczestników rozgrywek, sprawdzają stan przygotowania polskich miast i ich mieszkańców, realizują też własne projekty związane z mistrzostwami. Do tej pory powstały dwa cykle specjalne "500 dni do Euro 2012" i "365 dni do Euro 2012" obecne w "Gazecie Wyborczej", "Metrze", na Sport.pl i w Radiu TOK FM. W lipcu 2011 r. zakończył się specjalny projekt "Gazety Wyborczej" i Gazeta.pl, angażujący lokalne redakcje - "Misja 21" (www.wyborcza.pl/misja21) , z którego dowiedzieliśmy się, jak postrzegają Polskę i przygotowania do Euro 2012 obcokrajowcy. W internecie działają też specjalne serwisy dedykowane Euro 2012 - www.sport.pl/euro2012 i Euro2012.Gazeta.pl.

Powrót