Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

7 maja 2021 / 17:57

„Era człowieka w internecie, czyli świat bez 3rd party cookies” - Grupa Wyborcza zaprasza na webinar 12 maja br.

„Era człowieka w internecie, czyli świat bez 3rd party cookies” - Grupa Wyborcza zaprasza na webinar 12 maja br.

Jak będzie wyglądać przyszłość bez 3rd party cookies? Jakie konsekwencje dla wydawców i reklamodawców może mieć wyłączenie ciasteczek? O tym będzie mowa podczas kolejnego webinaru, który organizuje Grupa Wyborcza, zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach Wyborcza.pl. Podczas spotkania „Era człowieka w internecie, czyli świat bez 3rd party cookies”, które odbędzie się w środę, 12 maja br., dyskutować będą: Grzegorz Piechota, Researcher-In-Residence INMA - ekspert współpracujący z wieloma wydawcami na świecie oraz Joanna Balowska, dyrektorka sprzedaży i rozwoju oferty internetowej Wyborcza.pl. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja.

Grupa Wyborcza zaprasza reklamodawców, marketerów oraz wszystkich zainteresowanych zmianami na rynku mediów i reklamy na kolejny webinar. Tym razem będzie on poświęcony przyszłości bez 3rd party cookies. W 2022 r. Google wyłączy obsługę ciasteczek partnerów zewnętrznych. Jak pokazują badania, aż 76% rynku nie jest przygotowana na tę zmianę i nie posiada żadnej strategii związanej z wyłączeniem ciasteczek. Jakie są najważniejsze wyzwania ery 1st party cookies na świecie i w Polsce? Czy czeka nas era bez remarketingu? Na co powinni zwrócić uwagę reklamodawcy? Te i inne tematy podejmą uczestnicy spotkania „Era człowieka w internecie, czyli świat bez 3rd party cookies”, które odbędzie się w środę, 12 maja br. w godz. 14:00-15:00 na platformie Clickmeeting.

Perspektywę i tło światowe zmiany przedstawi specjalny gość Wyborcza.pl - Grzegorz Piechota, dyrektor oraz Researcher-In-Residence międzynarodowego stowarzyszenia mediów informacyjnych INMA (International News Media Association). To znany ekspert ds. rozwoju nowych produktów i strategii cyfrowej wydawców.
Dyskutować z nim będzie Joanna Balowska, dyrektorka sprzedaży i rozwoju oferty internetowej Wyborcza.pl, ekspertka ds. rozwiązań online dla biznesu.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, obowiązuje jednak rejestracja poprzez formularz zgłoszeniowy (zgłoszenia są przyjmowane do 12 maja).

Webinar odbędzie się na platformie Clickmeeting (nie wymaga instalacji oprogramowania), a link do niego zostanie przesłany do zarejestrowanych uczestników. 

Grupa Wyborcza prowadzi cykl webinarów od listopada 2020 r. Wszystkie wydarzenia koncentrują się wokół nowych zjawisk w świecie cyfrowym, rozwiązań reklamowych oraz trendów rynkowych. Ich celem jest edukacja i inspirowanie rynku dzięki ciekawym rozmowom o branżowych nowościach - nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Do tej pory odbyły się spotkania poświęcone m.in. polskiemu i globalnemu rynkowi subskrypcji, ochronie marki w sieci, czyli brand safety, a także komunikacji marketingowej kierowanej do kobiet oraz zmianom w nawykach i potrzebach tej grupy celowej.

Grupa Wyborcza to zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach dostępnych za paywallem: Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl oraz Wyborcza.biz, a także w „Gazecie Wyborczej” i „Wysokich Obcasach”, w magazynie „Książki. Magazyn do czytania” oraz w lifestyle’owych magazynach „Wysokie Obcasy Extra”, „Wysokie Obcasy Praca”, w serwisach logo24.pl i magazyn-kuchnia.pl oraz w aplikacji “Gazety Wyborczej”. W portfolio Grupy Wyborcza znajdują się także wydarzenia, m.in. Olsztyn Green Festival czy Co Jest Grane Festival.

Powrót