Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

18 października 2006 / 14:25

Encyklopedia Świat i Polska 2007

Encyklopedia Świat i Polska 2007
Komunikat prasowy

Najsłynniejsza w Europie encyklopedia w formacie kieszonkowym po raz pierwszy po polsku. Od 20 października w sprzedaży z "Gazetą Wyborczą" oraz w księgarniach w całej Polsce! Nowa publikacja "Encyklopedia ŚWIAT i POLSKA 2007" jest wspólnym przedsięwzięciem Wydawnictwa Naukowego PWN i "Gazety Wyborczej". W książce o małym formacie, ale liczącej aż 1256 stron mieści się ponad 300 000 najbardziej aktualnych i wiarygodnych informacji oraz danych o wszystkich państwach świata.

"Encyklopedia ŚWIAT i POLSKA 2007" to pierwsze polskie wydanie słynnego "Calendario Atlante De Agostini" wydawanego co roku, od ponad 100 lat we Włoszech przez Instituto Geografico De Agostini. Zarówno w ojczyźnie, jak i w wielu innych krajach publikacja ta zyskała sobie opinię najbardziej aktualnego i wiarygodnego źródła informacji o świecie, którego coroczne edycje są starannie aktualizowane.

Polska edycja, podobnie jak wydanie oryginalne zawiera informacje dotyczące bieżącej sytuacji politycznej i ekonomicznej każdego państwa, regionów oraz całego świata. Szczegółowe i aktualne dane dla każdego państwa odnoszą się do: demografii i sytuacji społecznej, finansów i bankowości, rolnictwa, przemysłu i usług, transportu i komunikacji, a także położenia i warunków geograficznych.

Osobny, obszerny rozdział, przygotowany przez Wydawnictwo Naukowe PWN, został poświęcony Polsce.

Wszystkie informacje i dane podane są w przejrzysty i zwięzły sposób (liczne tabele i diagramy), jednakowy dla wszystkich krajów, co umożliwia ich łatwe porównywanie.

Książkę zamyka 96-stronicowy atlas świata z kolorowymi mapami kontynentów i państw oraz flagami wszystkich krajów i mapą stref czasowych.

Encyklopedię, obok rzetelności i aktualności, wyróżnia charakterystyczny, niezwykle poręczny format: zaledwie 7,8 cm x 16 cm, co sprawia, że jest zawsze pod ręką. Mieści się w kieszeni tornistra, teczki, plecaka, w damskiej torebce i w kieszeni marynarki, a nawet ... dżinsów.

Polska edycja ma taki sam format, tak samo trwałą oprawę i papier jak wydanie oryginalne.

Dane w niej zawarte aktualizowano do ostatniej chwili przed przekazaniem do druku we wrześniu 2006. Adaptacji materiału do polskiego wydania dokonało Wydawnictwo Naukowe PWN na podstawie swoich - największych w Polsce - zasobów encyklopedycznych.

"Encyklopedia ŚWIAT i POLSKA 2007" będzie dostępna w sprzedaży od 20 października, w cenie 34 zł. Dystrybucję w punktach sprzedaży prasy prowadzi AGORA S.A., dystrybucję na rynku księgarskim - Wydawnictwo Naukowe PWN.

Książkę można także zamówić w obu firmach telefonicznie oraz przez internet:

w Wydawnictwie Naukowym PWN: pod numerem telefonu 0801 33 33 88 oraz w księgarni internetowej PWN www.pwn.pl, a także w Gazecie Wyborczej: pod numerem telefonu 0801 130 000 lub przez Internet na www.gazeta.pl/kolekcje.

Specjalna oferta skierowana jest do szkół, które mogą kupić książkę w promocyjnej cenie 24,90 zł + koszty wysyłki (wysyłkowo) lub w księgarniach firmowych Wydawnictwa Naukowego PWN: w GDAŃSKU, przy ul. Korzennej 33/35, w KRAKOWIE, przy ul. Piłsudskiego 3/1, w ŁODZI, przy ul. Więckowskiego 13 i przy ul. Kopcińskiego 31, w POZNANIU, przy ul. Wodnej 8/9, w WARSZAWIE, przy ul. Miodowej 10, we WROCŁAWIU, przy ul. Kuźniczej 56.

Encyklopedia ŚWIAT i POLSKA 2007" to nieocenione źródło łatwo dostępnych, aktualnych i rzetelnych informacji o współczesnym świecie dla wszystkich, którzy na co dzień ich potrzebują: dla biznesmenów, polityków i dziennikarzy, wykładowców i nauczycieli, studentów i uczniów, dla podróżujących i ciekawych świata.

Wydawnictwo Naukowe PWN i "Gazeta Wyborcza" planuje - wzorem włoskim - wydawanie co roku, jesienią, kolejnej zaktualizowanej edycji "Encyklopedii ŚWIAT i POLSKA".

Sprzedaż "Encyklopedii ŚWIAT i POLSKA 2007" wspiera kampania reklamowa w mediach Agory: "Gazeta Wyborcza", "Metro", stacje radiowe TOK FM, Złote Przeboje oraz portal Gazeta.pl. Od 18 października rusza kampania w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN 24), w Radio Zet, PR III i ESKA. Kreację stworzyła agencja DDB Warszawa, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Powrót