Komunikat prasowy
Serwis
eMetro.pl/reklama to baza wiedzy dla ogłoszeniodawców na temat oferowanych rozwiązań reklamowych, w tym reklamy prasowej w "Metrze" i jego wydaniach specjalnych, samplingów i ulotek oraz działań z zakresu BTL i pakietów.
Na nowej stronie dla reklamodawców "Metra" znajdują się też aktualne materiały do pobrania takie, jak: cenniki, formaty, specyfikacje techniczne oraz wybrane oferty i foldery reklamowe.
Nowością jest dział "Nasze realizacje
Nasze realizacje ", w którym przedstawiane są galerie zdjęć i materiały wideo na temat ciekawych projektów reklamowych, które "Metro" przeprowadziło ze swoimi klientami. W dziale "
O nas " znajdują się aktualności i komunikaty prasowe, case studies z przeprowadzonych akcji promocyjnych i redakcyjnych oraz galeria kampanii wizerunkowych "Metra".
Zapraszamy do korzystania z serwisu
eMetro.pl/reklama
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dziennik "Metro" zdobył drugą nagrodę w kategorii gazety ogólnopolskie w konkursie Izby Wydawców Prasy na okładkę roku GrandFront 2010.
W 2010 r. "Metro" zwyciężyło w konkursie World Young Reader Prize i uzyskał miano Young Reader Newspaper of the Year. W tym samym roku tytuł otrzymał główną nagrodę w konkursie INMA AWARDS 2010 w kategorii Marketingowe Rozwiązania dla Reklamodawców. "Metro" uzyskało także wyróżnienie w raporcie "Dzienniki" według tygodnika "Media & Marketing Polska".