Komunikat prasowy
Z okazji Dnia Dziecka "Gazeta Wyborcza" przygotowała dla swoich czytelników, zwłaszcza tych najmłodszych, specjalne atrakcje - film na DVD "W 80 dni dookoła świata" i "Gazetę Co Jest Grane dla Dzieci". A okładka reklamowa, która pojawi się na "Gazecie" 1 czerwca, pozwoli na wsparcie finansowe działań społecznych.
W najbliższy piątek i sobotę, 29 i 30 maja wraz z "Gazetą" będzie można kupić DVD z filmem "W 80 dni dookoła świata". Filmowa ekranizacja powieści Juliusza Verne'a, wydana w dwóch częściach, opowiada historię angielskiego dżentelmena Phileasa Fogga, który zakłada się z przyjaciółmi z elitarnego londyńskiego klubu, że w ciągu 80 dni okrąży świat. Razem z nim wyścig z czasem podejmuje kamerdyner - Jean Passepartout.
W rolach głównych występują: Pierce Brosnan, Julia Nickson-Soul, Eric Idle i Peter Ustinov. Reżyseria - Buzz Kulik, scenariusz - John Gray; rok produkcji - 1989.
Cena "Gazety" i płyty DVD - 7,99 zł.
"Gazeta Wyborcza" wraz z dodatkiem promowana będzie w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro", na portalach internetowych oraz poprzez autopromocję na swoich łamach. Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Dziś, 27 maja wraz z "Gazetą Wyborczą" ukazało się specjalne wydanie informatora o kulturze i rozrywce "Gazeta Co Jest Grane" - "Gazeta Co Jest Grane dla Dzieci".
Dodatek zawiera informacje o atrakcjach dla najmłodszych i ich rodziców: imprezach organizowanych z okazji 1 czerwca, polecanych miejscach - np. teatrach i restauracjach, a także recenzje ciekawych książek i gier dla dzieci. Czytelnicy "Gazety" mogą też wygrać specjalne prezenty na Dzień Dziecka w SMSowym konkursie.
W poniedziałek, 1 czerwca "Gazeta Wyborcza"" zostanie obłożona okładką reklamową Toyoty. Dochód z tej reklamy zostanie przekazany Społecznemu Towarzystwu Hospicjum Cordis w Mysłowicach na projekt i wyposażenie "sali doświadczania świata" oraz sprzęt do sali rehabilitacyjnej, a także Fundacji Hospicyjnej, która organizuje wyjazd dla 98 osieroconych dzieci na wakacyjny obóz żeglarsko-kajakarski na Pojezierzu Iławskim (za wyjazd 49 dzieci płacą Agora SA, wydawca "Gazety Wyborczej" i Toyota).