Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

16 stycznia 2008 / 18:20

Dzieła wybrane Ryszarda Kapuścińskiego

Dzieła wybrane Ryszarda Kapuścińskiego
Komunikat prasowy

Wszystkie wielkie dzieła Ryszarda Kapuścińskiego w najnowszej kolekcji "Biblioteki Gazety Wyborczej". Pierwszy tom - "Cesarz" - w sprzedaży od 24 stycznia. Kolejne - co czwartek razem z "Gazetą Wyborczą".

W pierwszą rocznicę śmierci Ryszarda Kapuścińskiego, wielkiego reportażysty, poety i fotografa, oddajemy do rąk czytelników jego "Dzieła wybrane". Na 16 jej tomów złożą się m.in. "Heban", "Wojna futbolowa", "Szachinszach", "Lapidaria", "Imperium", "Podróże z Herodotem", a także mniej znane "Wiersze zebrane". Każdy z tomów jest wzbogacony o eseje wybitnych autorów, takich jak Salman Rushdie, Hanna Krall, John Updike, William Brand, Moses Isegawa, Dušan Provaznik, Jarosław Mikołajewski i wielu innych.

Ale to nie wszystko. Cztery ostatnie tomy kolekcji to "Postscripta", czyli:

- "Cesarz" w interpretacji Zbigniewa Zapasiewicza wraz z opowieścią zdjęciową o cesarzu Hajle Sellasje i Etiopii jego czasów;

- "Wojna futbolowa" czytana przez Krystynę Czubównę i zilustrowana zdjęciami z krajów Ameryki Południowej w niej opisanych;

- "Szachinszach" w interpretacji Jerzego Radziwiłowicza ze zdjęciami z rewolucji irańskiej 1979 r.;

- "Imperium" (czyta Jerzy Zelnik) z fotografiami ZSRR.

Tom pierwszy dostępny będzie od 24 stycznia w promocyjnej cenie 9,99 zł plus cena "Gazety Wyborczej". Kolejne tomy kosztować będą 19,99 zł plus cena "Gazety".

Wydawcą kolekcji jest Agora SA, a jej patronami medialnymi - Telewizja Polska, Radio ZET oraz portal Gazeta.pl.

Kolekcja wsparta jest promocją w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN24, TVN Style), radiu (Radio ZET, PR1, rozgłośnie Agory), prasie ("Metro", "Media&Marketing Polska") Internecie (portal Gazeta.pl ), autopromocją w "Gazecie Wyborczej" oraz kampanią outdoorową na nośnikach AMS.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Jasieński i Stadnicki Advertising, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starlink.

Powrót