Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

18 sierpnia 2021 / 11:53

Dzięki partnerstwu z L’Oréal startuje budowa największego w Polsce systemu EKO wiat AMS

Dzięki partnerstwu z L’Oréal startuje budowa największego w Polsce systemu EKO wiat AMS

L’Oréal i AMS rozpoczynają realizację największego w Polsce programu nature based solution na wiatach przystankowych. Dzięki temu w przestrzeni publicznej Warszawy zadebiutuje ekologiczny flakon perfum My Way Intense.

Flakon perfum My Way Intense, którego reklamę można zobaczyć na EKO wiatach AMS, został zaprojektowany z myślą o zmianie wzorców konsumpcji produktów luksusowych. To nowatorskie rozwiązanie umożliwi napełnianie flakonów wielokrotnego użytku w łatwy sposób bez konieczności wizyty w punkcie sprzedaży.

– My Way to nie tylko pionierski system ponownego napełniania perfum, który pomaga ograniczyć zużycie surowców. To również świadomy proces produkcji, który jest ściśle monitorowany pod kątem redukcji emisji CO2. To, czego nie udało się wyeliminować w tym procesie, marka rekompensuje finansując program ochrony lasów na Madagaskarze – mówi Dominika Nockoska, Brand Business Director Armani, L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. –  Z dumą możemy powiedzieć, że od 2021 r. zapach My Way osiągnął w produkcji neutralność węglową. Projekt ekologicznych wiat realizowany wspólnie z AMS oraz obecność marki Giorgio Armani na tych właśnie nośnikach znakomicie wpisują się w idee zrównoważonego rozwoju i łączą nasze firmy w działaniach na rzecz ochrony środowiska – dodaje Dominika Nockoska.

Kampania będzie realizowana na 20 ekologicznych wiatach. EKO wiaty AMS są w całości pokryte zielonym dachem i przyjazne dla ptaków. Pierwsza wiata z tej serii stanęła w sierpniu 2021 r. w Warszawie, na ul. Batumi. Projekt EKO wiat AMS jest częścią długofalowej strategii firmy. Spółka wprowadziła do swojej oferty EKO wiaty w Poznaniu, Krakowie, a także wiatę na warszawskim Żoliborzu i w Lublinie, które oprócz zielonego dachu mają specjalne oznaczenia, zabezpieczające ptaki przed kolizjami z szybami wiaty. Jeden zielony dach na EKO wiacie to 9 m2 zieleni w mieście, które magazynuje wodę deszczową, obniża zapylenie powietrza, absorbuje CO2, a w upalne dni obniża temperaturę w okolicach wiaty. EKO wiaty Warszawie powstają przy współpracy z ZTM.

Myślenie w kategoriach eko to jeden z filarów, na których opiera się filozofia AMS i zgodnie z którą AMS działa każdego dnia – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Marketingu AMS.Robimy to w przekonaniu, że tylko harmonijne łączenie przestrzeni publicznej z reklamą ma przyszłość, a reklamodawcy będą coraz częściej wybierali rozwiązania zgodne z taką filozofią. Bardzo się cieszymy, że wspólnie z L’Oréal możemy zaangażować się w poprawę jakości życia w miastach w duchu zrównoważonego rozwoju – dodaje.

Opakowanie zapachu My Way to oryginalny flakon z systemem ponownego napełniania, który można uzupełniać bez konieczności wizyty w punkcie sprzedaży. My Way Intense o pojemności 50 ml oraz uzupełniający o pojemności 150 ml umożliwiają redukcję zużycia kartonu o 32%, szkła o 55%, plastiku o 64% i metalu o 75%. Wszystkie flakony wykonane są ze szkła, plastiku i metalu z recyklingu. Zewnętrzne opakowanie składa się z kartonu pochodzącego z recyklingu, a niebieski napis wykonany został tuszem roślinnym.

AMS konsekwentnie realizuje strategię współtworzenia miast inteligentnych i od 2018 r. wprowadza do przestrzeni miejskiej meble zaaranżowane tak, aby łączyć rozwiązania reklamowe z duchem ekologii.  Spółka jest pionierem w stosowaniu tego rozwiązania w Polsce. Meble miejskie tworzone przez AMS są zgodne z oczekiwaniami mieszkańców i z filozofią nature based solution – rozwiązań inspirowanych naturą, opłacalnych (wydajnych ekonomicznie), dostarczających równocześnie korzyści natury ekologicznej, ekonomicznej i społecznej, a także wspierających adaptację do zmian klimatu.       

 

AMS jest liderem reklamy Out-of-Home (OOH) w Polsce, zdobywcą licznych nagród. Działa w obszarze klasycznego i cyfrowego OOH. Od września 2002 r. należy do Grupy Agora. Klientom oferuje skuteczne kampanie z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi na 23 tys. powierzchni reklamowych, dysponując, jako jedyna firma, systemami nośników z każdego segmentu rynku.

AMS jest liderem w segmencie mebli miejskich – na podstawie kontraktów z największymi gminami w Polsce wyposażył w nie ponad 30 największych polskich miast. Zrealizował pionierskie na polskim rynku inwestycje w zrewitalizowanych obszarach Łodzi, Szczecina, Warszawy i Wrocławia. Spółka jest wyłącznym operatorem wiat przystankowych w Warszawie i Krakowie oraz pionierem budowy EKO wiat w Polsce realizowanych w duchu nature based solutions.

AMS znany jest z działań społecznych, m.in. na rzecz integracji osób niepełnosprawnych. W 2013 r. spółka powołała do życia Fundację „Akademia Integracji”. W ramach działań na rzecz środowiska prowadzi programy – Galeria Plakatu AMS i AMS dla miast.

L’Oréal od ponad 100 lat skupia swoją uwagę na pięknie. Posiadając niepowtarzalne portfolio składające się z 36. różnorodnych i uzupełniających się marek, Grupa wygenerowała w 2020 roku sprzedaż w wysokości 27,99 mld euro. Zatrudnienie sięga 85 400 osób na całym świecie. Jako czołowy producent kosmetyków na świecie Grupa L’Oréal jest obecna we wszystkich sieciach dystrybucji: na rynku masowym, w domach towarowych, aptekach i drogeriach, salonach fryzjerskich, sklepach detalicznych, markowych sklepach detalicznych i e-commerce. Podstawą strategii L’Oréal, który pracuje nad zaspokojeniem aspiracji związanych z urodą na całym świecie, są badania i innowacje oraz wyspecjalizowany zespół badawczy zatrudniający 4000 osób. L’Oréal ogłosił program „L’Oréal for the Future”, gdzie wyznaczył dla całej Grupy ambitne cele zrównoważonego rozwoju do 2030 roku i dąży do wzmocnienia swojego ekosystemu w celu stworzenia bardziej zrównoważonego społeczeństwa sprzyjającego włączeniu społecznemu.

 

Powrót