Komunikaty prasowe
We wtorek i w środę, 30 i 31 sierpnia br. razem z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić "Atlas grzybów" w dwóch tomach.
Wydania zawierają opisy spotykanych w Polsce gatunków grzybów jadalnych oraz niejadalnych i trujących. Czytelnik dowie się, kiedy i gdzie wybrać się na grzybobranie oraz jak należy się do niego przygotować.
Książki są przeznaczone zarówno dla amatorów chcących rozpocząć przygodę z grzybobraniem, jak i dla grzybiarzy, którzy chcą rozszerzyć swoją wiedzę na temat mniej popularnych gatunków.
"Atlas grzybów" poleca Radio Pogoda.
Cena "Gazety Wyborczej" i każdej z książek to 9,99 zł.
Wydania "Gazety Wyborczej" z dwoma częściami "Atlasu grzybów" są promowane w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metrocafe.pl" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Natomiast w wydaniu tygodnika "Tylko Zdrowie" ze środy, 24 sierpnia br. redakcja podjęła temat zatrucia grzybami - opisała m.in., jak rozpoznać objawy zatrucia, jakie mogą być jego skutki oraz jak go uniknąć.