Komunikat prasowy
Od 15 stycznia co piątek razem z "Gazetą Wyborczą" będą ukazywać się kolejne płyty DVD z odcinkami drugiego sezonu serialu "Dr House".
Zdobywca Złotego Globu Hugh Laurie już po raz drugi wciela się w sardonicznego lekarza - Gregory'ego House'a w jednym z najpopularniejszych seriali amerykańskiej telewizji, nie bez racji określanym przez widzów i krytyków jako inteligentny i prowokacyjny dramat obyczajowy.
Doktor House i jego zespół rozwiązują największe tajemnice medycyny na swój, czasem śmieszny i oryginalny, sposób.
W piątek, 15 stycznia będzie można kupić "Gazetę Wyborczą" z pierwszą płytą DVD z odcinkami 1-3 oraz etui do całości serii.
W sumie ukaże się 8 krążków z 24 odsłonami serialu.
Cena ''Gazety Wyborczej '' i płyty - 8,99 zł.
Wydania "Gazety" z dodatkami będą promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro"oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.