Komunikat prasowy
Nowa kampania Domiporta.pl promuje serwis jako najlepsze miejsce do znalezienia mieszkania. Działania reklamowe obejmują telewizję, radio, prasę, internet oraz outdoor. To największa kampania wizerunkowa Domiporta.pl od 2008 r.
W kampanii "Domiporta.pl. Do szukania mieszkania" wykorzystywane są trzy kreacje, pokazujące w humorystyczny sposób powody zmiany mieszkania: "Tramwaj jeździ Ci po głowie?", "Wyrosłeś z mieszkania?", "Sąsiedzi zaglądają Ci w garnki?". Rysunki opracowane zostały przez znanego twórcę komiksów i ilustracji prasowych Przemka Truścińskiego. Kampania skierowana jest do osób poszukujących nieruchomości.
W ciągu najbliższych dwóch miesięcy spoty reklamowe Domiporta.pl będzie można zobaczyć w telewizji: Polsat i Stopklatka TV, stacjach radiowych: TOK FM, Złote Przeboje, Rock Radio i RMF FM oraz kinach sieci Helios i Cinema City. Kampania w internecie będzie emitowana w ramach Grupy Gazeta.p, w Google AdNetwork oraz na serwisach społecznościowych: Facebook, Twitter i YouTube. Kreacje będą również obecne na nośnikach reklamy zewnętrznej, billboard, citylight oraz w tramwajach w siedmiu miastach Polski.
- Serwis Domiporta.pl od wielu lat wyznacza trendy w marketingu branży nieruchomości i stosuje najefektywniejsze praktyki w tym obszarze. Tym razem postawiliśmy na promocję w mediach masowych, aby dotrzeć do jak największej liczby użytkowników i wzmocnić rozpoznawalność marki Domiporta.pl. Zależy nam, aby zarówno nasi Klienci, jak i użytkownicy serwisu, odnaleźli w nim wszystko, czego szukają. Nasza kampania jest jedną z największych, jakie organizowane są w segmencie serwisów ogłoszeniowych. Jesteśmy również obecni w mediach w roli eksperta branżowego i dzielimy się naszą wiedzą w obszarze rynku nieruchomości - mówi Maciej Górka, ekspert ds. komunikacji i relacji z klientem, z serwisu Domiporta.pl.
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja reklamowa Lowe Warsaw. Planowaniem mediów i ich zakupem zajął się zespół promocji serwisu Domiporta.pl oraz agencja mediowa Fivemedia.
Spot promocyjny Domiporta.pl można obejrzeć na YouTube.pl