Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

3 kwietnia 2014 / 09:22

"Domiporta.pl. Do szukania mieszkania" - nowa kampania reklamowa serwisu

Komunikat prasowy

Nowa kampania Domiporta.pl promuje serwis jako najlepsze miejsce do znalezienia mieszkania. Działania reklamowe obejmują telewizję, radio, prasę, internet oraz outdoor. To największa kampania wizerunkowa Domiporta.pl od 2008 r.

W kampanii "Domiporta.pl. Do szukania mieszkania" wykorzystywane są trzy kreacje, pokazujące w humorystyczny sposób powody zmiany mieszkania: "Tramwaj jeździ Ci po głowie?", "Wyrosłeś z mieszkania?", "Sąsiedzi zaglądają Ci w garnki?". Rysunki opracowane zostały przez znanego twórcę komiksów i ilustracji prasowych Przemka Truścińskiego. Kampania skierowana jest do osób poszukujących nieruchomości.

W ciągu najbliższych dwóch miesięcy spoty reklamowe Domiporta.pl będzie można zobaczyć w telewizji: Polsat i Stopklatka TV, stacjach radiowych: TOK FM, Złote Przeboje, Rock Radio i RMF FM oraz kinach sieci Helios i Cinema City. Kampania w internecie będzie emitowana w ramach Grupy Gazeta.p, w Google AdNetwork oraz na serwisach społecznościowych: Facebook, Twitter i YouTube. Kreacje będą również obecne na nośnikach reklamy zewnętrznej, billboard, citylight oraz w tramwajach w siedmiu miastach Polski.

- Serwis Domiporta.pl od wielu lat wyznacza trendy w marketingu branży nieruchomości i stosuje najefektywniejsze praktyki w tym obszarze. Tym razem postawiliśmy na promocję w mediach masowych, aby dotrzeć do jak największej liczby użytkowników i wzmocnić rozpoznawalność marki Domiporta.pl. Zależy nam, aby zarówno nasi Klienci, jak i użytkownicy serwisu, odnaleźli w nim wszystko, czego szukają. Nasza kampania jest jedną z największych, jakie organizowane są w segmencie serwisów ogłoszeniowych. Jesteśmy również obecni w mediach w roli eksperta branżowego i dzielimy się naszą wiedzą w obszarze rynku nieruchomości - mówi Maciej Górka, ekspert ds. komunikacji i relacji z klientem, z serwisu Domiporta.pl.

Za koncepcję kampanii odpowiada agencja reklamowa Lowe Warsaw. Planowaniem mediów i ich zakupem zajął się zespół promocji serwisu Domiporta.pl oraz agencja mediowa Fivemedia.

Spot promocyjny Domiporta.pl można obejrzeć na YouTube.pl

Powrót