Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

26 października 2023 / 16:10

Dominika Czerwińska-Lemieszek dyrektorką sprzedaży reklam „Wyborczej" w regionie wrocławskim

Dominika Czerwińska-Lemieszek dyrektorką sprzedaży reklam „Wyborczej

Od stycznia 2024 r. Dominika Czerwińska-Lemieszek obejmie stanowisko dyrektorki sprzedaży reklam „Gazety Wyborczej” i serwisu Wyborcza.pl we Wrocławiu. Będzie zarządzać zespołem sprzedawców, który obsługuje region wrocławski: Wrocław oraz Opole.

 

Dominika Czerwińska-Lemieszek pracę w Agorze rozpoczęła w 2000 r. Początkowo zajmowała stanowisko konsultantki ds. klientów we wrocławskim dziale reklamy. Od 2018 r. pełni funkcje kierownicze.

– Dla „Wyborczej” lokalność od zawsze była bardzo ważna. Dla reklamodawców zyskała na znaczeniu podczas pandemii i trend ten wcale nie traci na sile. Polki i Polacy coraz chętniej kupują lokalnie, a ważną część ich tożsamości stanowi historia i teraźniejszość miasta czy regionu. Dominka Czerwińska-Lemieszek ze swoim dużym doświadczeniem i bardzo dobrą znajomością wrocławskiego rynku na pewno będzie dużym wzmocnieniem dla zespołu – mówi Marek Wilk, dyrektor sprzedaży regionalnej w „Wyborczej”.

„Wyborcza” lokalnie to 18 lokalnych wydań prasowych i 30 serwisów lokalnych, które zajmują 3. pozycję na rynku wśród wybranych serwisów w kategorii informacje lokalne i regionalne z 7,5 mln użytkowników (RU, badanie Mediapanel, październik 2023 r.).

Powrót