Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

14 września 2021 / 14:15

„Czuły dotyk. O profilaktyce raka piersi” – nowa inicjatywa Wyborcza.pl wspierająca walkę z chorobami nowotworowymi piersi

„Czuły dotyk. O profilaktyce raka piersi” – nowa inicjatywa Wyborcza.pl wspierająca walkę z chorobami nowotworowymi piersi

Profilaktyka, zdrowe nawyki żywieniowe, aktywność fizyczna, dbałość o siebie i bliskich wszystko to, niezależnie od warunków, w jakich funkcjonujemy, powinno być jak najwyżej na liście priorytetów odpowiedzialnego człowieka. Mimo tego w 2020 r. na każde 100 tysięcy Polek ok. 41 umarło na nowotwór piersi. I choć leczenie tej choroby jest skuteczne, często jest ona diagnozowana zbyt późno, aby zostać w pełni wyleczona. Aby przeciwdziałać takim konsekwencjom Wyborcza.pl rozpoczyna akcję „Czuły dotyk” promującą profilaktykę raka piersi. W ramach inicjatywy redakcja planuje serię spotkań – pierwsze odbędzie się już w tę sobotę, 18 września br. w Galerii Handlowej „Forum” w Gliwicach.

Według szacunków Krajowego Rejestru Nowotworów w Polsce w ciągu roku rozpoznaje się około 18,5 tys. nowych przypadków raka piersi u kobiet (dane za 2017 r.), który jest jedną z głównych przyczyn zgonów spowodowanych przez choroby nowotworowe wśród kobiet w naszym kraju. Tymczasem to nowotwór, który można wyleczyć, jeśli jest wcześnie wykryty. W ostatnich miesiącach w związku z pandemią Polki rezygnowały z wykonywania badań kontrolnych, a powszechne dominujące w tym czasie teleporady również uniemożliwiały dostęp do pełnej profilaktyki. Wiele kobiet zwraca się po pomoc dopiero wtedy, gdy odczuwa już jakieś dolegliwości - a wtedy na wyleczenie może być już za późno.

Aby przeciwdziałać takim konsekwencjom, Wyborcza.pl rozpoczęła akcję „Czuły dotyk” promującą profilaktykę raka piersi. W ramach inicjatywy zespół serwisu planuje serię spotkań – pierwsze z nich planowane jest na sobotę, 18 września br. (w godz. 12:00-16:00) w Galerii Handlowej „Forum” w Gliwicach. W programie – prócz nauki samobadania piersi będzie też można sprawdzić swoje BMI, porozmawiać z dietetyczką, skonsultować się z onkologiem (w godz. 12:00-12:30 oraz 13:00-14:00) oraz z psychologiem (w godz. 14:00-15:00 oraz 15.30-16:00), poćwiczyć jogę i zrelaksować się z Kamilą Sierocką (w godz. 13.30-14:00, 14.30-15:00). Zaplanowano także dwie rozmowy: z onkologiem dr hab. n. med. Michałem Jarząb i psychologiem mgr Marylą Sokołowską. Pierwsza rozmowa z onkologiem będzie streamowana na facebookowym profilu „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obasow” oraz Wyborcza.pl Katowice Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.

Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Narodowy Instytut Onkologii – Państwowy Instytut Badawczy w Gliwicach.

Partnerem inicjatywy „Czuły dotyk” jest też kampania „Masz Wybór”, powstała z inicjatywy organizacji pacjentów zajmujących się problemami kobiet z nowotworami piersi - Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”, Fundacji Spa for Cancer oraz firmy Pfizer. Kampania ma na celu dostarczenie jak największej liczbie osób rzetelnych informacji na temat choroby nowotworowej piersi i jej przebiegu, a także możliwości terapeutycznych mających wpływ na przebieg choroby.

„Gazeta Wyborcza” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce i Europie Wschodniej, którego treści dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej.  

Wyborcza.pl to serwis prezentujący treści przygotowywane przez redakcję „Gazety Wyborczej” – teksty, materiały wideo, podcasty, reportaże multimedialne. Są one także dostępne w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. Wyborcza.pl jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec czerwca 2021 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” liczyła ponad 258 tys.   

Grupa Agora, jej spółki i marki – w tym „Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl od wielu lat realizują działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Inicjują oraz angażują się w szereg projektów edukacyjnych, społecznych i kulturowych, a także dotyczących zrównoważonego rozwoju. W 2021 r. Agora została nagrodzona już po raz trzeci Srebrnym Listkiem „Polityki” za odpowiedzialne praktyki zarządcze. Spółka cyklicznie przygotowuje swój raport odpowiedzialności, którego najnowszą edycję znaleźć można na stronie RaportCSR-2020.agora.pl 

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.