Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 2. KWARTALE 2019 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 2. KWARTALE 2019 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,90 zł

Zmiana[PLN]

1,02%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 1,02%
mWIG40 0,58%
WIG-MEDIA 0,89%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

31 maja 2019 / 12:48

„Co pokolenie, to Wyborcza” - rusza nowa kampania wizerunkowa marki

„Co pokolenie, to Wyborcza” - rusza nowa kampania wizerunkowa marki

Już w sobotę, 1 czerwca br. rozpocznie się nowa kampania wizerunkowa „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl pod hasłem „Co pokolenie, to Wyborcza”. Kreacje reklamowe, które będą prezentowane m.in. w telewizji, kinach i internecie, przypomną, że „Gazeta Wyborcza” już od 30 lat towarzyszy różnym pokoleniom i zmianom zachodzącym w Polsce.

- Mijają lata i - choć różnimy się wiekiem, płcią czy pochodzeniem - cały czas łączą nas słowa, obrazy i emocje. Dlatego w naszej nowej kampanii wizerunkowej pokazujemy, jak różni są nasi odbiorcy, a jednocześnie jak cały czas potrafimy być z nimi i odpowiadać na ich potrzeby. To od 30 lat wyróżnik „Gazety Wyborczej” – medium wielkopokoleniowego, świadka, a czasem też inicjatora zmian nie tylko społecznych zachodzących w naszej polskiej codzienności. To zaszczyt powiedzieć, że „Co pokolenie, to Wyborcza” – mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

W kampanii „Co pokolenie, to Wyborcza” można zobaczyć osoby młodsze i starsze, o różnych zainteresowaniach i pasjach. Kolejne sceny łączy charakterystyczny dla „Gazety Wyborczej” czerwony prostokąt, znany z logo dziennika. 

W ten sposób zespół „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl przypomina, jak różnymi sprawami zajmuje się na co dzień i jak różnorodne podejmuje tematy - więcej o tym można znaleźć na stronie kampanii Wyborcza.pl/pokolenia.

Reklamy nawiązują do jubileuszu 30-lecia, który „Gazeta Wyborcza” świętuje w tym roku - pokazują, że dziennik towarzyszy jako medium różnym pokoleniom od wielu lat.

Spoty reklamowe z hasłem „Co pokolenie, to Wyborcza” będzie można zobaczyć od 1 czerwca br. w stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVN24, kanały tematyczne), kinach sieci Helios w całej Polsce oraz w internecie (Facebook, Google, serwisy internetowe Agory). Oprócz tego kreacje będą widoczne na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, na ekranach indoorowych oraz w prasie (magazyny i czasopisma Agory, a także „Newsweek” i „Polityka”).

Kampania będzie też obecna na łamach „Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl oraz na profilach dziennika w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).

Założenia kampanii, która potrwa do końca czerwca br., przygotowały działy marketingu i strategii online „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl. Produkcją spotów zajęło się SzutSzut Studio, a za zakup mediów odpowiadał dział marketingu dziennika wspierany przez dom mediowy Spark Foundry (dawniej Blue449).

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.