Komunikat prasowy
Internetowy serial "Bee like Avril Lavinge", którego pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 15. września, to wspólne przedsięwzięcie Agory i A2 Multimedia. Sponsorem serialu jest firma Procter & Gamble International Operations SA, producent perfum Avril Lavigne "Black Star".
Produkcja Agory i A2 Multimedia to pierwszy na polskim rynku internetowy serial muzyczno-fabularny skierowany do nastolatek. Na jego potrzeby powstały oryginalne piosenki, które będą promowane m.in. w internetowym radiu
Kotek.fm , jednym z kanałów
Tuba.fm .
Serial "Bee like Avril Lavinge" będzie emitowany w dedykowanym dziale serwisu Kotek.pl na
www.kotek.pl/bee , a także w serwisie Tivi.pl (
www.bee.tivi.pl - serwis ruszy 15. września). Seria obejmuje 8 odcinków, które będą pojawiać się na stronach we wtorki i piątki. Każdy odcinek "Bee" będzie trwał około 6 minut.
Dla fanów przewidziano liczne atrakcje związane z serialem - w serwisie
Kotek.pl pojawią się m.in. galerie zdjęć z planu, sondaże oraz quizy. Użytkownicy serwisu mogą też wygrać w specjalnym konkursie perfumy Avril Lavigne "Black Star".
Producentem wykonawczym serialu jest A2 Multimedia, spółka powołana przez Agorę i ATM Grupę, która zajęła się castingami, produkcją i dystrybucją odcinków serialu oraz scenariuszem. Agora odpowiada za marketing projektu i relacje z reklamodawcami.
Sponsorem serialu jest producent perfum Avril Lavigne "Black Star", firma Procter & Gamble International Operations SA. Serial dla swojego klienta zakupił dom mediowy Mediacom.
"Bee like Avril Lavinge" to kolejny serial internetowy Agory i A2 Multimedia. Wcześniej spółki współpracowały przy serialu "n1ckola", który został wyprodukowany na licencji światowego hitu firmy EQAL (
www.n1ckola.pl ).
W ofercie audiowizualnej Agory znajdują się obecnie m.in. serwisy
Wideo.Gazeta.pl ,
Ekstraklasa.tv ,
GazetaPraca.tv czy
zCzuba.tv oraz serwis
Tivi.pl Seriale Internetowe, wydawany przez spółkę A2 Multimedia, powołaną do życia w 2007 r. przez Agorę i ATM Grupę. Od 2006 roku Segment Internet Agory posiada własny zespół reporterski, który co miesiąc przygotowuje ponad tysiąc materiałów wideo do informacyjnych i tematycznych serwisów Agory.
W ofercie reklamowej Grupy Gazeta.pl w ramach reklamy wideo znajdują się: spot reklamowy emitowany przed materiałem wideo, streaming, product placement, brand integration, Cube Online, sponsoring cyklu, formaty typu InSkin oraz projekty przygotowane specjalnie na potrzeby klienta, jak np. Pierwszy Milion.