Komunikat prasowy
W najbliższy czwartek, 11 czerwca br. razem z "Gazetą Wyborczą" - w prezencie dla czytelników ukaże się pierwsza część kursu "Angielski na wakacje" na CD. W piątek, 12 czerwca z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić książkę, stanowiącą uzupełnienie płyty.
Druga - ostatnia część kursu dostępna będzie w kolejnym tygodniu: w czwartek, 18 czerwca czytelnicy znajdą w "Gazecie Wyborczej" płytę CD, a w piątek, 19 czerwca razem z wydaniem będą mogli nabyć książkę.
Kurs "Angielski na wakacje" jest przeznaczony dla osób, które chcą odświeżyć sobie słówka i zwroty niezbędne na urlopie za granicą i szybko przypomnieć sobie zasady wymowy. Lekcje zawierają praktyczne ćwiczenia, żywe dialogi oraz codzienne zwroty pozwalające na szybką naukę angielskiego. Dodatkowo książki zawierają krzyżówki na plażę i do pociągu.
Na płytach CD znalazły się nagrania lektorów, zaś w książce - przykładowe dialogi z codziennych sytuacji, praktyczne słowniczki i wyjaśnienia dotyczące gramatyki - wszystko w podziale na praktyczne tematy (np. rezerwowanie noclegu, wyjście do restauracji czy kupowanie biletów).
Cena "Gazety Wyborczej" i każdej z książek to 12,99 zł.
Wydania "Gazety Wyborczej" z kursem "Angielski na wakacje" są promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.