Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

5 października 2022 / 15:42

Alivia i AMS tworzą dedykowany kontent w Digital OOH wspierający miesiąc świadomości raka piersi

Alivia i AMS tworzą dedykowany kontent w Digital OOH wspierający miesiąc świadomości raka piersi

Content marketing w DOOH staje się skutecznym rozwiązaniem zbliżającym markę do odbiorcy. Kolejnym dowodem na to jest kampania realizowana wspólnie przez AMS i Onkofundację Alivia, w ramach której w największych miastach Polski emitowanych jest 3 mln treści poświęconych profilaktyce onkologicznej.

System Digital OOH jest jednym z fundamentów strategii rozwoju AMS, lidera rynku reklamy outdoorowej w Polsce. Jednym ze źródeł przewag tego systemu jest możliwość emisji nie tylko reklam, lecz również — w partnerstwie z markami — wartościowego kontentu. W kampanii realizowanej wspólnie z Onkofundacją Alivia spotykają się dwa kluczowe dla AMS aspekty: innowacyjne, cyfrowe rozwiązania komunikacyjne i działania z obszaru społecznej odpowiedzialności.

Wykorzystując trzy kanały systemu DOOH – Digital Citylighty w wiatach przystankowych, nośniki Move TV w sieci klubów fitness premium oraz Digital Indoor w galeriach i centrach handlowych, AMS emituje treści edukacyjne skierowane do kobiet. Celem projektu jest zachęcenie Polek do badań i profilaktyki raka piersi. Działania kontentowe AMS obejmą łącznie ponad 3,2 mln emisji na przeszło 1,8 tysiąca ekranów! Tylko na samych Digital Citylightach materiały związane z tą kampanią będą dostępne dziennie przez 19 godzin. Taką skalę można uzyskać tylko dzięki szerokiej i rozbudowanej gamie różnorodnych ekranów, które łącznie składają się na system DOOH.

Do końca miesiąca m.in. na Digital Citylightach AMS będziemy przypominać o trwającym różowym październiku. Na pasku wiadomości pojawia się reklama natywna, a plansze kontentowe na naszych nośnikach informują o konieczności badania piersi. Dodatkowo zeskanowany za pomocą smartfona QR kod kieruje odbiorcę wprost na stronę Alivii ze zbiorem najważniejszych danych o profilaktyce raka piersi — mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS.

Istotą tych działań, opartych na content marketingu w DOOH, jest zatem komunikacja nie produktów bądź usług, lecz wartości stojących za marką. To niezwykle ważne w kontekście nawiązywania i utrzymywania relacji na linii brand — odbiorca oraz dzielenia się własnymi zasobami, doświadczeniem i wiedzą ekspercką z adresatami przekazu.

Październik od dawna uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. Oprócz tego 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi. Właśnie w związku z różowym październikiem AMS wspólnie z Onkofundacją Alivia przygotował kampanię mającą na celu uświadomienie kobietom, jak ważna jest profilaktyka związana z badaniem piersi. To już kolejna odsłona współpracy lidera rynku OOH w Polsce z fundacją.

Realia w Polsce nadal odbiegają od standardów panujących w Unii Europejskiej - tak pod względem profilaktyki, jak i zakresu opieki medycznej adresowanej do kobiet ze zdiagnozowanym rakiem piersi. Diagnostyka i wczesna wykrywalność jest jednym z obszarów, którymi zajmujemy się od samego początku. Dzięki takim akcjom, jak obecna, prowadzona na nośnikach cyfrowych w przestrzeni publicznej, możemy skutecznie dotrzeć do kobiet z wartościowym, uświadamiającym przekazem – mówi Agata Polińska, wiceprezeska Onkofundacji Alivia.

Więcej o kampanii i Onkofundacji Alivia:  https://alivia.org.pl/kampania/miesiac-swiadomosci-raka-piersi/

Więcej o content marketingu w DOOH:  https://ams.com.pl/o-nas/aktualnosci/ams-stawia-na-autorski-kontent-i-odswieza-marke-cityinfo

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.