Komunikat prasowy
W czerwcowym wydaniu miesięcznika "Logo" rusza akcja "Bezpieczny PC", która pozwoli na ochronę komputera najnowszą wersją kompleksowego zabezpieczenia - programem Outpost Security Suite 2009. Nowy numer magazynu ukaże się 29 maja.
Od numeru czerwcowego co miesiąc w magazynie "Logo" będą drukowane specjalne klucze uprawniające do darmowego pobierania programu. Po tym czasie odbiorcy "Logo", którzy zbierali drukowane wraz z kluczami kupony, otrzymają możliwość zakupienia oprogramowania w partnerskiej sieci sklepów Vobis z 50-procentowym rabatem.
"Outpost Security Suite 2009" to najnowsza wersja zabezpieczenia komputerów - z modułami: antywirusowym, ochrony przed oprogramowaniem szpiegowskim, personal firewall oraz antyspamowym.
Organizatorami akcji "Bezpieczny PC" są: miesięcznik "Logo" oraz polski dystrybutor rozwiązań Outpost firmy Agnitum - DAGMA Sp. z o.o.(
www.dagma.com.pl). Partnerem akcji jest firma Vobis SA.
29 maja na rynku ukaże się magazyn "Logo" z pierwszym kluczem i kuponem akcji "Bezpieczny PC".
W numerze znajdą się również m.in. test najpopularniejszych map GPS, opisy trendów mody 2009 -Black & White, informacje o samochodowych premierach, przegląd bezprzewodowych słuchawek, a w "Stylu życia" - artykuły "Szkoła uwodzenia - pierwsza randka" oraz "Idealne połączenie: Piwko i grill".
Magazyn dostępny jest w cenie 7,90 zł.
Nowe wydanie "Logo" promowane jest m.in. w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, w czasopismach Agory oraz magazynie "Top Gear", w stacjach Grupy Radiowej Agory i Radiu ZET, w internecie na
Gazeta.pl oraz
WP.pl, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS. Reklamy i mediaplan przygotował dział marketingu czasopism Agory.