Komunikat prasowy
Optimizers to nowa nazwa agencji reklamy internetowej specjalizującej się w marketingu efektywnościowym należącej do Grupy Agora. Agencja, dotychczas działająca jako SearchLab w ramach segmentu Internet Agory, przekształciła się w osobną spółkę.
Optimizers prowadzi działania reklamowe z zakresu marketingu efektywnościowego dla firm różnej wielkości i z różnych branż. Agencja rozpoczęła działalność w marcu 2009 roku, koncentrując się na działaniach z obszaru SEM/SEO. Od tego czasu jej oferta poszerzyła się o nowe produkty reklamowe.
- Nowa nazwa znacznie lepiej odzwierciedla rozwój oferty produktowej i usług reklamowych świadczonych przez naszą agencję. Oprócz marketingu w wyszukiwarkach, prowadzimy także kampanie reklamowe display, wideo i e-mail rozliczane głównie w modelu efektywnościowym CPC oraz zaawansowaną analitykę efektywności prowadzonych działań - tłumaczy Iwona Połóg, prezes zarządu Optimizers.
Oprócz nazwy zmieniła się także forma funkcjonowania agencji, która do tej pory była działem biznesowym w segmencie Internet Agory, a w maju br. przekształciła się w odrębną spółkę. Wszystkie udziały w nowej firmie posiada Agora. Prezesem zarządu Optimizers jest Iwona Połóg - dotychczasowa dyrektor zarządzająca agencji.
Optimizers pracuje obecnie dla ok. 100 klientów z całej Polski, m.in. Salve Medica, Factory, Polskie Stowarzyszenie Gipsu, Copernicus, czy Farmtrac oraz współpracuje z biznesem internetowym i wydawniczym Agory, a także innymi spółkami w ramach Grupy Agora - Grupą Radiową Agory, Trader.com (Polska) i GoldenLine.
Więcej informacji na temat oferty Optimizers:
Optimizers.pl