Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,70 zł

Zmiana[PLN]

2,54%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 2,54%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

„Adoptuj pszczołę” – kampania Gazeta.pl skierowana do internautów i pracowników

Po raz trzeci Gazeta.pl włączyła się do akcji Greenpeace „Adoptuj pszczołę”, dzięki której tysiące osób z całej Polski angażuje się w pomaganie pszczołom miodnym i dziko żyjącym, zaś Polska staje się krajem coraz bardziej przyjaznym zapylaczom. Dzięki wirtualnym „adopcjom” każdy ma szansę pomóc pszczołom. To największy w Polsce projekt crowdfundingowy pod względem liczby uczestników. W 2017 r. Gazeta.pl zaangażowała do udziału w nim internautów, ale też pracowników Agory.

 

Od 4 października 2017 r. Gazeta.pl zachęcała swoich użytkowników do pomocy pszczołom poprzez wirtualną adopcję owadów, a także poprowadziła relację na żywo ze zbiórki pieniędzy. Tego dnia zmieniło się również logo portalu, w którym ponownie znalazła się pszczoła.


Na stronie głównej Gazeta.pl pojawiły się artykuły na temat życia pszczół i poświęcony im materiał wideo Gazeta.pl NOW oraz specjalny quiz o tych pożytecznych owadach. Dodatkowo, specjalnie dla fanów quizów, przez cały okres trwania akcji w grze mobilnej Quiz & Go była dostępna plansza tematyczna poświęcona pszczołom. Powstał też film promocyjny pod hasłem: „Śpiewając ‘Pszczółkę Maję’ - pomagasz owadom” emitowany na YouTubie.


Piąta edycja kampanii „Adoptuj pszczołę" to naturalna kontynuacja dotychczasowych działań. Dzięki przeprowadzonej zbiórce powstanie m.in. Narodowa Strategia Ochrony Owadów Zapylających, a także kontynuowany będzie Wielki Spis Zapylaczy, czyli nowatorskie badania naukowe nad pszczołami miodnymi i dziko żyjącymi.


Dodatkowo akcji towarzyszyła kampania wśród pracowników Grupy Agora. Do udziału w akcji adopcji pszczół namawiały: zniżki w GazetaCafe na herbatę z pomarańczą, goździkami i miodem, a także specjalny konkurs, w którym pracownicy mieli za zadanie przesłać zdjęcie inspirowane pszczołami. Nagrodami były książki Wydawnictwa Agora, a z przesłanych fotografii powstała galeria w firmowym intranecie.
Dzięki działaniom Gazeta.pl zaadoptowanych zostało ok. 25 tys. pszczół (łącznie odnotowano 142 tys. adopcji), co daje ok. 50 tysięcy złotych.


67% badanych użytkowników Gazeta.pl zetknęło się z informacją o akcji na portalu. U większości z badanych akcja „Adoptuj Pszczołę” budziła dobre emocje, a na pytanie „Jakie odczucia budzi w Tobie akcja Adoptuj Pszczołę?” odpowiadali najczęściej: „smutno mi, że pszczoły giną”, „to ważne”, „o tym trzeba pisać”, „szacunek”. 39% badanych uważało, że wspieranie akcji zdecydowanie pasuje do Gazeta.pl, a w siedmiopunktowej skali średnia odpowiedź wynosiła 5,52. Spora część badanych, bo aż 62,39% uważa, że Gazeta.pl powinna działać na rzecz ochrony środowiska (na podstawie badania ankietowego osób odwiedzających portal Gazeta.pl w dniach 6-9.10.2017 r.).

Więcej