Komunikat prasowy
Już od 9 września co piątek "Gazeta Wyborcza" będzie ukazywać się z płytami DVD z odcinkami szóstego sezonu kultowego serialu "Dr House".
W nowych odsłonach serialu ekscentryczny lekarz Gregory House znajdzie się w wyjątkowo niewygodnym i nietypowym położeniu - z dala od szpitalnej izby przyjęć, próbując poukładać swoje życie i odzyskać utraconą licencję. W tym czasie jego podwładni będą musieli radzić sobie z reorganizacją zespołu i dylematami moralnymi. A kiedy dr House powróci, w Szpitalu Medycznym Princeton-Plainsboro już nic nie będzie takie, jak dawniej...
Pierwsza płyta DVD z trzema odcinkami 6. sezonu serialu "Dr House" ukaże się z "Gazetą Wyborczą" 9 września. Kolejne krążki będą ukazywać się co piątek.
Łącznie ukaże się 7 płyt z 21 odcinkami. Cena pierwszej płyty DVD - 9,99 zł, cena kolejnych płyt: 8,99 zł.
Wydania "Gazety" z dodatkami będą promowane w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.