Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

13 października 2008 / 18:08

10 lat "Ładnego Domu"

10 lat
Komunikat prasowy

W listopadzie magazyn "Ładny Dom" obchodzi dziesięciolecie istnienia. Wraz z jubileuszowym wydaniem czytelnicy otrzymają książeczkę pt. "10 produktów, które zmieniły polskie domy", przygotowaną na podstawie plebiscytu miesięcznika.

W ciągu 10 lat ukazało się 120 numerów pisma, w których redakcja doradzała czytelnikom przy budowie domów. "Ładny Dom" zorganizował kilkanaście konkursów, m.in. dla czytelników - "Ładny Dom dla Ciebie", dla architektów - "Ładny Mały Dom" oraz - wspólnie z "Gazetą Dom" - na projekt rodzinnego Domu Dziecka. Miesięcznik ogłosił też dwie edycje akcji "Stać Cię na Dom" oraz tegoroczną kampanię "Mądry buduje lepiej". Oprócz numerów pisma redakcja przygotowuje kilka razy w roku wydania specjalne oraz płyty CD z projektami domów i oryginalnymi programami komputerowymi.

W najnowszym, listopadowym numerze "Ładnego Domu" czytelnicy przeczytają m.in. o ocieplaniu dachów domów parterowych, remoncie elewacji drewnianego domu, parapetach zewnętrznych oraz ogrzewaniu elektrycznym. W "Salonie firmowym" magazyn prezentuje przegląd odkurzaczy przenośnych i centralnych.

Do wydania dołączona jest książeczka "10 produktów, które zmieniły polskie domy". Dodatek powstał na podstawie plebiscytu, jaki przeprowadziła redakcja wśród producentów branży budowlanej i czytelników, którzy na łamach miesięcznika prezentowali swoje domy. Ich wskazania pozwoliły na wybranie materiałów, urządzeń i rozwiązań, dzięki którym nasze domy stały się nowoczesne.

Listopadowy "Ładny Dom" będzie można kupić od 15 października w cenie 6,90 zł.

Numer wspiera promocja w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, w czasopismach Agory, Radiu TOK FM i Złote Przeboje, a także na portalu Gazeta.pl. Kampanię przygotował i zaplanował dział marketingu czasopism Agory.

Powrót