Komunikat prasowy
Sieć AdPlayer od kwietnia br. prowadzi sprzedaż reklam przy bezpłatnych treściach publikowanych w TVP.pl, portalu należącym do Telewizji Polskiej.
Oferta
AdPlayer poszerzyła się o portal internetowy
TVP.pl, udostępniający internautom jakościowe treści pochodzące z bogatej biblioteki Telewizji Polskiej. W portalu dostępne są m.in. seriale, filmy dokumentalne i programy informacyjne. Sieć
AdPlayer, w ramach nawiązanej współpracy, oferuje powierzchnie reklamowe przy bezpłatnych materiałach wideo publikowanych w portalu Telewizji Polskiej.
- Współpraca z siecią
AdPlayer to dla nas bardzo pożądana, bo skuteczna metoda poszerzenia skali dotarcia z naszą ofertą do rynku, a profesjonalnie przygotowany do współpracy partner pozwala nam skupić się na zawartości portalu - mówi Artur Rutkowski, kierownik Zespołu ds. Projektów Multimedialnych i Mediów Interaktywnych Biura Reklamy i Handlu TVP.
-
TVP.pl to idealny partner dla AdPlayer - mówi Krzysztof Beniowski, szef sieci. - Dzięki temu aliansowi możemy jeszcze lepiej spełniać oczekiwania klientów i realizować kampanie reklamowe przy najwyższej jakości treściach wideo, w pełni legalnych i bezpiecznych kontekstowo.
AdPlayer, sieć reklamowa uruchomiona przez Agorę w listopadzie 2010 roku, oferuje internetową reklamę przy jakościowych treściach wideo oraz niestandardowe rozwiązania marketingowe, m.in.: seriale internetowe, wideoporadniki, sponsoring programów tematycznych oraz transmisje wydarzeń na żywo. Sieć umożliwia współpracę w produkcji wideo oraz narzędzia, które zwiększą oglądalności i zasięg treści wydawców.
Portal TVP.pl stworzony jest z myślą o internautach. Portal podzielony jest na 13 wortali tematycznych, m.in. informacje, sport, kultura, styl życia, gdzie każdy z internautów znajdzie coś dla siebie. Oprócz bieżących wiadomości na portalu można znaleźć ponad 8 tys. archiwalnych nagrań, seriali oraz produkcji TVP.