Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -1,83%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
22 czerwca 2017 / 16:33
- Rozbudowa oferty reklamowej w obszarze social media i programmatic jest dla nas ważnym kierunkiem rozwoju, a integracja z Facebookiem to naturalna konsekwencja tych działań. Dzięki temu reklamodawcy mogą kupować reklamy w otoczeniu naszych wysokiej jakości treści, wykorzystując przy tym niezwykle precyzyjne dane Facebooka - mówi Andrzej Purchla, szef Działu rozwoju produktu reklamowego w Gazeta.pl.
Reklamy z sieci Audience Network są wyświetlane na mobilnych stronach serwisów Agory, a do ich emisji wykorzystywana jest technologia header bidding. Za implementację rozwiązań Facebook Audience Network na stronach Agory odpowiada Yieldbird, spółka z Grupy Agora zajmująca się zarządzaniem powierzchnią reklamową i optymalizacją przychodów z reklamy programatycznej.
Audience Network to sieć reklamowa umożliwiająca rozszerzenie zasięgu kampanii i dotarcie do użytkowników Facebooka także poza tą platformą - w aplikacjach mobilnych i witrynach na różnych urządzeniach. Do sieci należą strony takich zagranicznych wydawców jak m.in. Washington Post, Daily Mirror, Shazam, The Huffington Post i India Today Group.
Dołączenie serwisów Agory do oferty Audience Network to efekt konsekwentnego budowania ich obecności w mediach społecznościowych. Gazeta.pl to najbardziej angażujący i najbardziej interaktywny portal na polskim Facebooku*, a miesięcznie ponad 33 mln wizyt w serwisach Gazeta.pl pochodzi z tej platformy**. W swojej ofercie portal posiada również najpopularniejsze na polskim Facebooku formaty social video: informacyjny NOW, kulinarny Haps, Myk! z pomysłami DIY i urodowy Ach!, a wszystkie materiały wideo Gazeta.pl w pierwszym kwartale br. zanotowały na Facebooku ponad 185,1 mln odsłon***. W kwietniu br. Gazeta.pl jako pierwsza w Polsce wprowadziła do swojej oferty dniówkę reklamową docierającą do użytkowników Facebooka - Social Home Page.
* źródło: Raport „Fanpage Trends”, Sotrender, styczeń 2017 r.
** źródło: Gemius Traffic, maj 2017 r.
*** źródło: dane opracowane przez Sotrender, styczeń-kwiecień 2017 r.
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.