Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

26 kwietnia 2017 / 11:44

Proste sposoby na makijaż, fryzurę i pielęgnację w Ach! - nowym lifestyle'owym formacie social video Gazeta.pl

Proste sposoby na makijaż, fryzurę i pielęgnację w Ach! - nowym lifestyle'owym formacie social video Gazeta.pl
Po sukcesie formatów social video o gotowaniu - Haps, i z pomysłowym DIY - Myk!, Gazeta.pl wprowadza Ach! - format prezentujący tutoriale związane z urodą. To mobilne wideo przybliżające proste sposoby na piękny wygląd, w którego tworzeniu uczestniczą youtuberzy zajmujący się urodą.

Każdy kilkudziesięciosekundowy odcinek Ach! przedstawia tricki na makijaż, fryzurę, porady pielęgnacyjne i kosmetyczne lub inspiracje dotyczące manikiuru. Użytkownicy dowiedzą się m.in. jak zrobić idealną kreskę na powiece albo makijaż typu smokey eye, jak samodzielnie wykonać manikiur hybrydowy albo fryzurę na studniówkę lub siłownię.

Ach! to pierwszy lifestyle’owy format social video, przy którym współpracują youtuberzy. W tworzeniu części odcinków redakcję lifestyle’ową Gazeta.pl wesprą vlogerzy należący do sieci Epic Makers, którzy zajmują się tematyką urodową.

- Ach! będzie przede wszystkim inspiracją dla młodych dziewczyn, poradnikiem zakupowym i źródłem informacji o najnowszych trendach urodowych w przystępnej i estetycznej formie. To również kolejny produkt w naszym portfolio formatów wideo, który wpisuje się w zapotrzebowania użytkowników i klientów w dobie zmieniającego się sposobu konsumowania treści za pośrednictwem mediów społecznościowych i urządzeń mobilnych - mówi Marzena Szkolak, Lifestyle Content Director w Gazeta.pl.

Ach! nawiązuje formą do innych popularnych serii wideo Gazeta.pl. Od ponad roku zespół Lifestyle portalu tworzy internetowe wideo kulinarne Haps, a od grudnia ub.r. - Myk!, czyli materiały wideo z prostymi pomysłami ułatwiającymi życie. Przy obu projektach redakcja współpracowała już z wieloma markami, m.in. Wedlem, Lajkonikiem, Barillą, Królewskim, Ikeą czy Modeco.

Ach! posiada własny fanpage na Facebooku, a materiały można oglądać również na Ach.Gazeta.pl.
Nowe odcinki Ach! będą pojawiały się kilka razy w tygodniu.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.