Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

13 czerwca 2017 / 15:55

Rekordowe statystyki reklam na Social Home Page Gazeta.pl

Rekordowe statystyki reklam na Social Home Page Gazeta.pl
Social Home Page to pierwszy w polskim internecie produkt reklamowy, który efektywnie wykorzystuje media społecznościowe. W ciągu pierwszego miesiąca od wprowadzenia do oferty reklamowej Gazeta.pl średni współczynnik klikalności (CTR) reklam wyświetlanych na Social Home Page oraz ich widoczność były istotnie wyższe w porównaniu ze standardowymi internetowymi formatami reklamowymi.

W okresie 22-30 maja br. średni współczynnik klikalności (CTR) reklam na Social Home Page Gazeta.pl wyniósł 0,32%*. To znacznie więcej niż wynosi średnia klikalność formatów reklamowych w polskim internecie, która w kwietniu br. osiągnęła 0,12%**.

Wyjątkowo wysoka jest również widoczność (viewability) formatów reklamowych umieszczanych na Social Home Page - pod koniec maja br. wynosiła średnio 89,96%*. Tymczasem na świecie średni poziom widoczności reklam w standardzie IAB w pierwszym kwartale 2017 r. wyniósł 55%***.

Wśród marek, które dotychczas skorzystały z reklam na Social Home Page są m.in.: HBO, Jaguar Land Rover, Lidl i Rainbow.

Social Home Page to pierwsza w Polsce dniówka reklamowa docierająca do użytkowników Facebooka, którą portal Gazeta.pl wprowadził do swojej oferty w kwietniu br.
Social Home Page to specjalna wersja strony artykułowej, która jest wyświetlana internautom wchodzącym na treści publikowane w portalu Gazeta.pl z Facebooka. Dzięki prostemu layoutowi zapewnia lepszą ekspozycję dużych, dedykowanych formatów reklamowych – górnego Social Topboard i śródtekstowego Social Contentboard, a tym samym zwiększa efektywność przekazu reklamowego na wszystkich rodzajach urządzeń (AllScreens).
Nowe rozwiązanie reklamowe to odpowiedź na powszechny trend, w ramach którego coraz większa liczba internautów czerpie bieżące informacje z platform społecznościowych, głównie Facebooka, i tam najczęściej rozpoczyna interakcję z treściami publikowanymi przez wydawców.

Produkt jest dostępny w ofercie biura reklamy Gazeta.pl - Reklama.Gazeta.pl.

* dane własne wydawcy
** źródło: Rich Media Galery, Google, http://www.richmediagallery.com/tools/benchmarks
*** źródło: Benchmarks Q1/17, Meetrics' Viewability Report, https://www.meetrics.com/en/int-benchmarks

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.