Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

10,48 zł

Zmiana[PLN]

0,96%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,96%
mWIG40 -0,29%
WIG-MEDIA -0,91%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

9 kwietnia 2024 / 12:44

Zmiany w dziale rozwoju produktu i IT wspierające cyfrowy rozwój „Wyborczej”

Zmiany w dziale rozwoju produktu i IT wspierające cyfrowy rozwój „Wyborczej”

W kwietniu br. w zespole spółki Wyborcza nastąpiły zmiany strukturalne, których celem jest wsparcie rozwoju produktów cyfrowych „Wyborczej” – lidera na rynku subskrypcji prasy w Polsce i jednego z czołowych graczy w Europie. W strukturze działu rozwoju produktu i IT zostały powołane nowe obszary produktowe zajmujące się rozwojem i utrzymaniem serwisów subskrypcyjnych, na czele z Wyborcza.pl, wsparciem sprzedaży i obsługi subskrypcji cyfrowych, rozwojem aplikacji mobilnych i wykorzystaniem narzędzi AI. 

– Powołujemy liderów kluczowych obszarów technologicznych, aby w dalszym ciągu dostarczać użytkownikom i użytkowniczkom Wyborcza.pl produkty najwyższej jakości. Nowa organizacja pracy w dziale rozwoju produktu i IT pozwoli nam zwiększyć synergię między zespołami wytwórczymi i jeszcze efektywniej zarządzać projektami – mówi Joanna Kozieł, Product and Process Improvement Director, która odpowiada za dział rozwoju produktu i IT w spółce Wyborcza.  

Mateusz Nowak objął funkcję Subscription Services Product Lead. Wraz z zespołem odpowiada za rozwój i utrzymanie Wyborcza.pl oraz innych serwisów subskrypcyjnych (Wyborcza.biz, serwisy lokalne Wyborcza.pl, WysokieObcasy.pl) i ogłoszeniowych (Komunikaty.pl, Nekrologi.Wyborcza.pl, Odeszli.pl) oraz za narzędzia redakcyjne. 

Mateusz Nowak jest związany z „Wyborczą” od 2021 r. Przez ostatni rok pracował jako Product Owner serwisów Wyborcza.pl, a wcześniej jako Digital Engagement Lead w zespole subskrypcji. Od ponad 16 lat zajmuje się marketingiem produktów i serwisów cyfrowych. Doświadczenie zdobywał m.in. w Grupie Interia, Medicover, TIDAL czy HUAWEI. 

Agnieszka Suchorska jako Subscription Product Lead odpowiada za produkty związane ze sprzedażą i obsługą subskrypcji po sprzedaży. To obszar, który wspiera strategię rozwoju cyfrowej prenumeraty „Wyborczej” poprzez rozwijanie funkcjonalności oraz narzędzi pozwalających na pozyskanie i utrzymanie prenumeratorów Wyborcza.pl.  

Agnieszka Suchorska pracuje jako Product Owner obszaru subskrypcji w dziale rozwoju produktu i IT od 2020 r., wcześniej była Project Managerką w dziale marketingu subskrypcji. Karierę w Agorze zaczynała w Gazeta.pl, gdzie pracowała przez 10 lat – jako programistka, a następnie kierowniczka zespołu programistów.  

Magdalena Michalska jako Mobile Apps Product Lead odpowiada za rozwój oraz utrzymanie aplikacji mobilnych.  

Magdalena Michalska pracuje jako Product Owner aplikacji mobilnych Wyborcza.pl od 2021 r. Pracę w Agorze zaczynała w płockim oddziale „Wyborczej”. Wcześniej związana była z rynkiem nieruchomości komercyjnych – przez ponad osiem lat jako Marketing Manager w międzynarodowych firmach (m.in. Jones Lang LaSalle, MVGM) odpowiadała za kompleksową strategię marketingową oraz PR obiektów handlowych.  

Aby podążać za zmianami, które w znacznym stopniu kształtują cyfrowy świat, w spółce Wyborcza utworzona została także nowa funkcja – koordynatora AI obszaru Wyborcza.pl. Objął ją Szymon Ręczelewski, który w nowej roli odpowiada za koordynowanie wdrożeń rozwiązań opartych o AI, budowanie firmowego know-how oraz wyszukiwanie możliwości wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji do optymalizacji procesów wewnątrz organizacji.  

Szymon Ręczelewski jest zaangażowany w projektowanie i optymalizację procesu zakupowego serwisu Wyborcza.pl od 2019 r. Odpowiada za tworzenie rozwiązań zwiększających zaangażowanie i konwersję zakupu w oparciu o dane behawioralne i analityczne. Wcześniej przez wiele lat pracował w roli projektanta UX oraz Project Managera. Zajmował się wdrażaniem projektów zarówno dla korporacji oraz małych i średnich przedsiębiorstw, jak i organizacji pozarządowych i instytucji publicznych.  

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.