Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

7 sierpnia 2008 / 18:54

Wspólny pakiet reklamowy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl

Wspólny pakiet reklamowy
Komunikat prasowy

Agora wprowadza wspólną ofertę reklamową "Gazety Wyborczej" i serwisu Wyborcza.pl. Nowy pakiet umożliwi klientom spółki dotarcie do wszystkich czytelników "Gazety", niezależnie od medium, z którego korzystają.

Jeszcze ściślejsza integracja "Gazety Wyborczej" i jej serwisu internetowego pozwoliła na stworzenie wspólnej, komplementarnej oferty reklamowej.

Klienci Agory mogą obecnie dokupić do każdej emisji reklamy w wydaniu papierowym "Gazety Wyborczej" tygodniową kampanię w serwisie Wyborcza.pl. Otrzymają też specjalny rabat na część internetową. Wysokość rabatów na ogłoszenia w serwisie Wyborcza.pl będzie uzależniona od wielkości zamówienia w "Gazecie Wyborczej". Typy reklam oferowanych w internecie to billboard, double billboard oraz reklama śródtekstowa.

- Innowacyjny pakiet umożliwia dotarcie z przekazem reklamowym także do osób czytających "Gazetę Wyborczą" w internecie. Jest to odpowiedź działu sprzedaży "Gazety" na rosnącą popularność serwisu Wyborcza.pl, z którego korzysta blisko 1,4 mln osób w ciągu tygodnia* - mówi Bartosz Wysocki, zastępca dyrektora Działu Klientów Strategicznych "Gazety Wyborczej".

Wspólny pakiet "Gazety Wyborczej" i serwisu Wyborcza.pl to kolejna łączona oferta reklamowa "Gazety", która oferuje również pakiet "Gazeta Wyborcza" + "Metro" (w dwóch wersjach), a także pakiet Gigant, w skład którego wchodzą: "Gazeta Wyborcza", "Metro" oraz 12 dzienników regionalnych.

Więcej informacji o ofercie reklamowej "Gazety Wyborczej" można znaleźć na stronie http://wyborcza.pl/reklama.

* Dane: Megapanel PBI/Gemius, realizowane przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. i Gemius SA, 22-28 kwietnia 2008. Zestawienie "Prasa w internecie" autoryzowane przez Gemius SA, "Gazeta Wyborcza" (Wyborcza.pl): 1 380 320 użytkowników (real user). Opracowanie Agora SA.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.