Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

27 sierpnia 2015 / 15:35

Nowy serwis Logo24.pl

Nowy serwis Logo24.pl
Komunikat prasowy

Nowoczesny serwis oparty na responsywnej stronie głównej i stronach artykułowych, prezentujący treści w przejrzysty sposób z dużymi, atrakcyjnymi zdjęciami - to nowa odsłona serwisu Logo24.pl, przygotowana specjalnie dla czytelników używających smartfonów i tabletów, która swoją premierę ma dziś, 27 sierpnia br.

Logo24.pl to lifestyle'owy serwis magazynu "Logo" skierowany do mężczyzn posiadających swój indywidualny styl, lubiących aktywny tryb życia, poszukujących nowych doznań i smaków. Użytkownicy znajdą w nim materiały poświęcone najbardziej aktualnym trendom w modzie, kuchni zdrowego mężczyzny, ekscytującym podróżom, a także przegląd niezbędnych gadżetów oraz wywiady z najbardziej wyrazistymi męskimi osobowościami. Serwis jest w pełni responsywny - jego layout dostosowuje się do rozdzielczości ekranów urządzeń mobilnych. Na stronach artykułowych serwis Logo24.pl wykorzystuje technologię Big Data, która pozwala na jak najlepsze dopasowanie treści do potrzeb czytelników.

Nowa odsłona serwisu Logo24.pl to również innowacyjne możliwości promocyjne dla reklamodawców. Oprócz znanych form mogą oni skorzystać z dwóch dodatkowych formatów 940x300 na stronie głównej, a także rozwiązań z zakresu e-commerce oraz szerokiej oferty reklamy natywnej.

Serwis Logo24.pl został stworzony z uwzględnieniem najnowszych światowych trendów przez zespół projektowy Agory prowadzony przez Wioletę Deptułę pod kierownictwem Michała Gwiazdowskiego przy współpracy działu Big Data.

Start serwisu w nowej odsłonie wspiera kampania prowadzona w internecie (serwisy czasopism Agory, portal Gazeta.pl), w aplikacjach mobilnych marek Agory oraz w prasie (czasopisma Agory, "Metro"). Projekt kampanii i plan mediów przygotował dział marketingu pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory.

W papierowym wydaniu magazynu "Logo", które na rynku ukaże się już jutro, 28 sierpnia br., znajdzie się wywiad z aktorem Bartłomiejem Topą, który mówi o powstawaniu filmu "Karbala", test elektrycznych hulajnóg oraz innych jeździdeł, propozycje laptopów do 2 200 zł oraz poradnik dotyczący noszenia garnituru po włosku.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.