Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 1. KWARTALE 2020 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 1. KWARTALE 2020 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

7,22 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 -0,05%
WIG-MEDIA -0,42%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

16 lipca 2020 / 10:51

Znamy Wyborczą Stolicę Polski! - "Gazeta Wyborcza" podsumowuje swoją profrekwencyjną akcję

Znamy Wyborczą Stolicę Polski! -

Najwyższa frekwencja w wyborach prezydenckich 2020 została odnotowana w... Sopocie! Tym samym Sopot otrzymał tytuł Wyborczej Stolicy Polski w specjalnej akcji "Gazety Wyborczej", w której redakcja zachęcała wszystkich do głosowania 28 czerwca i 12 lipca. Nagrodą dla samorządu Sopotu, przygotowaną przez zespół dziennika, jest wakacyjna kampania promocyjna o wartości 100 tys. zł, a dla mieszkańców kurortu - 10 tys. subskrypcji treści Wyborcza.pl. Podsumowanie profrekwencyjnej akcji "Gazety Wyborczej" można przeczytać już dziś - w czwartek, 16 lipca na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika.

Tytuł Wyborczej Stolicy Polski w specjalnej akcji „Gazety Wyborczej” wywalczył Sopot, w którym frekwencja w pierwszej turze wyniosła 74,3 proc., a w drugiej - 77,59 proc. Tym samym nadmorski kurort wyprzedził w frekwencyjnym rankingu prawie 380 innych miejscowości, które są siedzibami powiatów.

- Wysoka frekwencja nie jest u nas zaskoczeniem, to kolejne wybory z dobrym wynikiem. Choć może wcześniej nie był on aż tak wysoki i nie zostaliśmy nigdy Wyborczą Stolicą Polski. Ale na społeczną i obywatelską postawę mieszkańców możemy liczyć właściwie zawsze - podkreśla prezydent Sopotu Jacek Karnowski, z którym wywiad ukazał się dziś na stronach krajowych „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl (Sopot Wyborczą Stolicą Polski. Jacek Karnowski: Wykorzystajmy energię 10 mln ludzi).

Zwycięski samorząd otrzyma od "Gazety Wyborczej" wakacyjną kampanię promocyjną wartą 100 tys. zł. Będzie ją mógł wykorzystać np. do zaprezentowania ciekawych i wartych odwiedzenia atrakcji turystycznych. Natomiast mieszkańcy Sopotu będą mogli skorzystać ze 10 tys. subskrypcji treści Wyborcza.pl - prenumerat Premium na 3 miesiące. O tym, jak Sopocianie mogą odebrać prenumeratę cyfrową „Wyborczej”, można przeczytać na trojmiasto.wyborcza.pl.

Profrekwencyjna akcja "Gazety Wyborczej" trwała od połowy czerwca br.

- W "Wyborczej" jeszcze przed I turą zachęcaliśmy czytelników do mobilizacji i głosowania - m.in. ogłosiliśmy wyścig miast o miano Wyborczej Stolicy Polskiej. Takich akcji profrekwencyjnych było w Polsce więcej i okazały się one skuteczne. Mieszkańcy miast, mimo braku dodatkowych zachęt finansowych z publicznych środków, jak np. wozy strażackie, gremialnie poszli do urn. To właśnie w miastach - i tych większych, i tych mniejszych - frekwencja była najwyższa - mówi Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego "Wyborczej" i szef redakcji lokalnych. - Cieszy mnie wygrana Sopotu, miasta, które od lat słynie z obywatelskich działań. To miejsce warte odwiedzin i będziemy do tego zachęcać publikując na naszych łamach wakacyjną kampanię reklamową - nagrodę dla zwycięskiego miasta. Liczę, że mieszkańcy skorzystają też z 10 tys. prenumerat cyfrowych, które będą mogli pobrać na naszej stronie.

Akcję wspierała autopromocja na łamach "Gazety Wyborczej" i w serwisie Wyborcza.pl, a także na profilach dziennika w mediach społecznościowych - na profilu "Gazety Wyborczej" i profilach wydań lokalnych.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.