Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


„Gazeta Wyborcza” w sojuszu wiodących europejskich gazet LENA

PRASA, AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

„Gazeta Wyborcza” w sojuszu wiodących europejskich gazet LENA

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

14,00 zł

Zmiana[PLN]

-1,41%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,41%
mWIG40 -0,67%
WIG-MEDIA 0,21%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

25 listopada 2009 / 16:33

Zespoły sprzedaży Agory w czołówce najwyżej ocenianych biur reklamy mediów w Polsce

Zespoły sprzedaży Agory w czołówce najwyżej ocenianych biur reklamy mediów w Polsce
Komunikat prasowy

w rankingu biur reklamy magazynu "Media&Marketing Polska" czołowe miejsca kolejny rok z rzędu przypadły zespołom sprzedaży mediów Agory.

Klienci doceniają je przede wszystkim za elastyczność i pomysłowość w tworzeniu nowych ofert.

Biura reklamy dzienników Agory - "Gazety Wyborczej" i "Metra" oraz stacji radiowych Agory zajęły pierwsze miejsca w swoich kategoriach.

Klienci dzienników Agory cały czas wysoko oceniają zespoły sprzedaży "Gazety Wyborczej" i "Metra" - "za przejrzyste zasady działania połączone z dobrą pracą handlowców i dbałością o dobrą atmosferę". Radiostacje Agory zostały doceniane za dobre relacje z domami mediowymi, sprawność w działaniu i miłą współpracę. W odniesieniu do obu zespołów reklamodawcy wskazywali również na jeszcze większą elastyczność w tworzeniu ofert i dostosowaniu się do potrzeb klientów.

Drugie miejsca w zestawieniach przypadły zespołom sprzedaży czasopism Agory - w kategorii magazyny oraz AMS - w kategorii outdoor.

W przypadku czasopism podkreślano przede wszystkim elastyczność biura reklamy w podejściu do klienta i wysoką jakość obsługi, natomiast AMS chwalono zwłaszcza za kreatywność, przejrzystość zasad i dbałość o dobre relacje z reklamodawcami.

Biuro reklamy Gazeta.pl zostało najwyżej ocenione przez domy mediowe i agencje reklamowe za elastyczność i dostosowanie do potrzeb klientów i uplasowało się na 8. miejscu w rankingu biur sprzedaży projektów internetowych.

"Media&Marketing Polska" publikuje raport "Biura Reklamy" raz w roku. Oceny zespołów sprzedaży dokonują pracownicy domów mediowych i agencji reklamowych odpowiedzialni za kontakty z mediami, którzy przyznają noty w 10 kategoriach, m.in. szybkości i sprawności reagowania na potrzeby klienta, elastyczności, przejrzystości polityki cenowej, dbałości o dobre relacje z klientami, umiejętności doradzania i oferowania ciekawych rozwiązań.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz: