Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

27 listopada 2018 / 10:29

"Zaprojektowane po ludzku" - akcja i konkurs "Gazety Wyborczej" dla projektów przyjaznych człowiekowi

Jak projektować, by w myśleniu o designie nie zgubić człowieka? - o tworzeniu przyjaznych i potrzebnych ludziom produktów i usług można przeczytać w publikacjach "Gazety Wyborczej" w ramach akcji "Zaprojektowane po ludzku". Częścią działań realizowanych we współpracy z firmą Amica jest konkurs dla firm projektujących i produkujących wszystko, co tworzy dom. Zgłoszenia do konkursu można nadsyłać do lutego 2019 r., a laureatów specjalnego znaku "Zaprojektowane po ludzku", wybranych przez kapitułę, poznamy w marcu przyszłego roku.

Akcja "Zaprojektowane po ludzku", którą jesienią br. rozpoczęła "Gazeta Wyborcza" wraz z firmą Amica, skupia się na produktach i usługach opracowanych z myślą o ludzkich potrzebach i z dbałością o design. W publikacjach na łamach dziennika i na Wyborcza.pl można znaleźć informacje dotyczące projektowania bazującego na wiedzy o człowieku, jego zachowaniach, oczekiwaniach i marzeniach, a jednocześnie - projektowania wykorzystującego badania zwyczajów użytkowników oraz wprowadzającego innowacje oparte o obserwację trendów społecznych i technologicznych.
W ostatnim weekendowym wydaniu "Gazety Wyborczej" znalazł się artykuł poświęcony dobrze zaprojektowanym usługom. - Uber na wstępie pomyślany był świetnie - doskonale zdefiniował potrzeby odbiorcy. Ale potem rozrósł się i zapomniał o nim - mówi w rozmowie z Natalią Mazur Anna Wróblewska, partnerka i szefowa Concordia Design Consulting.
Kolejne artykuły związane z akcją "Zaprojektowane po ludzku" będą się ukazywać na Wyborcza.pl i w "Gazecie Wyborczej", w tym w "Wysokich Obcasach", do lutego 2019 r. Zbiera je specjalna strona internetowa Wyborcza.pl/zaprojektowanepoludzku

Ważną częścią akcji jest konkurs "Zaprojektowane po ludzku". Jego cel to edukacja, upowszechnianie wiedzy i wyróżnienie twórców produktów i usług, dla których proces projektowy składa się z etapów prowokujących do zadania sobie elementarnych pytań m.in. o odbiorcę, jego potrzeby czy wpływ na codzienność.
- Przedmioty, które wnoszą do naszego życia tylko nadmiar, bardziej puszą się, niż odpowiadają naszym potrzebom, sprawiają, że się gubimy – powiedział Tomek Rygalik, znany i ceniony projektant. Dlatego Agora wspólnie z firmą Amica chcą nagrodzić tych, którzy projektują tak, żeby w myśleniu o designie nie zgubić człowieka.
Zgłoszenia wszelkich produktów i rozwiązań zaprojektowanych funkcjonalnie, użytecznie, trwale i dobrze można przesyłać do końca lutego 2019 r. Konkurs skierowany jest do firm projektujących i produkujących wszystko, co tworzy dom - w tym meble, sprzęty, usługi i wiele innych rzeczy.
Nagrodą w konkursie będzie wyjątkowy znak jakości "Zaprojektowane po ludzku". O tym, kto go dostanie, zdecyduje specjalnie dobrana kapituła, złożona z ekspertów specjalizujących się w projektowaniu. Są nimi:
Marcelina Plichta, Tomek Rygalik, Oskar Zięta, Mateusz Halawa, Maciej Siuda, Radosław Ratajczak, Agnieszka Jacobson, Mirosław Filiciak, Jarosław Szczepanik, Joanna Krzywda, Natalia Pietruszewska – Golba.
Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się w marcu 2019 r.

Organizatorem akcji i konkursu "Zaprojektowane po ludzku" jest Agora, patron: Amica, partner merytoryczny: School of Form.
Kontakt z organizatorami akcji i konkursu: zaprojektowanepoludzku@agora.pl
Więcej informacji, w tym regulamin konkursu, można znaleźć na - Wyborcza.pl/zaprojektowanepoludzku

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.