Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Papa Diego otwarte w Forum Gdańsk

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR), GASTRONOMIA

Papa Diego otwarte w Forum Gdańsk

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

10,50 zł

Zmiana[PLN]

-0,94%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,94%
mWIG40 -0,31%
WIG-MEDIA -0,74%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

9 listopada 2018 / 14:44

Spot reklamowy Radia TOK FM nominowany w konkursie Kreatura 2018

Spot reklamowy Radia TOK FM nominowany w konkursie Kreatura 2018

Najnowsza reklama Radia TOK FM będzie rywalizować o nagrodę Kreatura 2018 w konkursie niezależnej kreacji. Spot, który w oryginalny sposób zachęcał wszystkich do słuchania stacji - z hasłem "Kimkolwiek jesteś", znalazł się w gronie 46 projektów docenionych przez jury złożone z przedstawicieli polskiej branży reklamowej. Wyniki konkursu Kreatura 2018 poznamy 22 listopada br.


Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.
Organizatorzy Kreatury - VFP szukają przede wszystkim twórczych interpretacji, ciekawych strategicznych konceptów i innowacyjnych nośników komercyjnych treści. Jurorzy, czyli wybitni przedstawiciele polskiej branży reklamowej, oceniają projekty w kilkunastu kategoriach.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 108 prac. Po dwudniowych obradach jury wyłoniło 46 nominowanych do nagród - w tym gronie znalazła się reklama Radia TOK FM.
O tym, kto otrzyma tytuł Kreatura 2018, dowiemy się podczas uroczystej gali konkursu, która odbędzie się 22 listopada br.

Spot reklamowy Radia TOK FM był głównym elementem kampanii wizerunkowej pod hasłem "Kimkolwiek jesteś". Reklamę rozgłośni, akcentującą dodatkowo jej dostępność w internecie i mobilnie, już od początku października br. można było zobaczyć internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz w kinach i telewizji. Towarzyszyły jej promocje prasowe i akcja na Facebooku - #kimkolwiekjesteś.
Kreację reklamową opracował zespół Radia TOK FM i promocji Grupy Radiowej Agory, a autorem konceptu kreatywnego był Adam Fijałkowski, wiceprezes GRA.
Za produkcję spotów odpowiadał dom produkcyjny Foszer Sawicki, a za kreację reklam prasowych - Kumate Studio. Działania zaplanował zespół promocji Grupy Radiowej Agory we współpracy z domem mediowym Blue 449 (Publicis Media).
Reklama Radia TOK FM spotkała się w z wyjątkowym pozytywnym odbiorem widzów. Do spotu linkowały najbardziej opiniotwórcze profile i wydawcy. Koncepcja reklamy okazała się na tyle viralowa, że spot błyskawicznie stał się memem i trafił m.in. na Demotywatory.

Spot Radia TOK FM

Materiał o kulisach powstawania reklamy

Więcej informacji o kampanii "Kimkolwiek jesteś"

Więcej informacji o konkursie Kreatura - http://konkurs.kreatura.pl/

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.