Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Zwyczajne Walne Zgromadzenie Agory S.A. 2018

WALNE ZGROMADZENIA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Zwyczajne Walne Zgromadzenie Agory S.A. 2018

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

12,25 zł

Zmiana[PLN]

-2,78%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -2,78%
mWIG40 -0,77%
WIG-MEDIA -1,12%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

12 czerwca 2019 / 14:51

ROI Hunter prezentuje Creative Factory – nowatorskie narzędzie dla marketerów

ROI Hunter prezentuje Creative Factory – nowatorskie narzędzie dla marketerów

ROI Hunter, platforma marketingowa umożliwiająca firmom z branży e-commerce promowanie i sprzedaż produktów za pośrednictwem Google’a i Facebooka, wprowadziła do swojej oferty nowe narzędzie. Creative Factory pozwala marketerom m.in. w prosty sposób tworzyć reklamy wideo na Facebooka i Instagrama, dzięki czemu mogą oni w pełni wykorzystać możliwości reklamowe tych kanałów.

Wideo jest przyszłością reklamy cyfrowej, ale bardzo trudno tworzyć je na większą skalę, jednocześnie dopasowując jego format do różnych opcji oferowanych przez platformy internetowe. Tymczasem Facebook i Instagram stwarzają coraz więcej możliwości wykorzystywania reklam wideo – m.in. w ramach relacji użytkowników (Stories). Creative Factory to nasza odpowiedź na te problemy – mówi Karel Tlustak, założyciel i CEO spółki ROI Hunter.

Dzięki nowemu produktowi ROI Hunter reklamodawcy z branży e-commerce mogą w optymalny sposób wykorzystać możliwości oferowane przez reklamy wideo. Creative Factory to platforma pozwalająca marketerom samodzielnie tworzyć nawet bardzo wiele prostych reklam wideo z posiadanych zdjęć i grafik, ulepszać istniejące projekty, a także testować różne wariacje reklam tego samego produktu.

Creative Factory znacznie skraca czas tworzenia reklamy wideo – działania, które dotychczas zajmowały zwykle kilka dni, na platformie trwają jedynie kilkanaście sekund. Z kolei automatyzacja tego procesu ogranicza koszty związane z zatrudnieniem dodatkowych specjalistów, np. operatorów czy agencji kreatywnych. Narzędzie pozwala także uniknąć nieporozumień w komunikacji różnych osób zaangażowanych w tworzenie reklam.


ROI Hunter to firma założona w 2014 roku. Oferuje usługi w modelu SaaS i zajmuje się automatyzacją działań marketingowych (tworzenie kreacji, targetowanie, optymalizacja powierzchni reklamowych). Jest jedną z niewielu firm będących jednocześnie oficjalnym partnerem marketingowym Facebooka i Google'a. To międzynarodowy podmiot z siedzibą w Brnie, z biurami w Pradze, Warszawie, Dubaju, Singapurze i Sao Paulo. Od 2018 roku mniejszościowym akcjonariuszem ROI Hunter jest Agora.
ROI Hunter oferuje swoim klientom unikalną możliwość umieszczenia skutecznej reklamy bezpośrednio na Facebooku, Instagramie i w wyszukiwarce Google. Współpracuje już z ponad 250 firmami z sektora e-commerce, wśród których znajdują się takie podmioty, jak Allegro, Souq i Sports Direct.
W ofercie ROI Huntera są dwa główne rozwiązania: ROI Hunter PRO (produkt dla większych klientów) oraz ROI Hunter Easy (darmowe rozwiązanie dla platform e-commerce). Spółka przetwarza ponad miliard kampanii dziennie, które tworzone są przez ponad tysiąc specjalistów od marketingu korzystających z platformy.
Więcej: Roihunter.com

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.