Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

25 lipca 2019 / 15:19

"Powiedzmy sobie wyraźnie" - Radio TOK FM o ekologii i z nowym słownikiem klimatycznym

W najbliższych dniach na antenie Radia TOK FM i na tokfm.pl dominującym tematem będzie ekologia. Z audycji i artykułów na portalu słuchacze i internauci dowiedzą się więcej o kryzysie klimatycznym oraz jego konsekwencjach, np. coraz bardziej odczuwalnych w Polsce upałach czy problemach gospodarczych wywołanych przez zmiany klimatu. Opisując zagadnienia ekologiczne, dziennikarze Radia TOK FM posługiwać się będą nowym słownikiem klimatycznym, czyli opracowanym przez redakcję zbiorem pojęć związanych z ekologią, które - w myśl hasła "Powiedzmy sobie wyraźnie" - pokazują wagę tych zjawisk i pozwalają na zaostrzenie języka w sprawie klimatu.

Już w najbliższy piątek 26 lipca br. i następujący po nim weekend w poszczególnych pasmach programowych Radia TOK FM obecne będą ekologiczne wątki i tematy. O zmianach środowiskowych oraz kryzysie klimatycznym będzie można usłyszeć już od świtu - w "Pierwszym Śniadaniu w TOKu", następnie w "Magazynie EKG", kolejnych audycjach i serwisach informacyjnych, a także przeczytać na portalu tokfm.pl.

Dziennikarze i reporterzy stacji przybliżą słuchaczom i internautom ważne ekologiczne kwestie w myśl akcji "Powiedzmy sobie wyraźnie" - bazując na nowym słowniku klimatycznym Radia TOK FM. Powstał on w redakcji jako odpowiedź na rosnącą skalę zagrożenia dla środowiska i ludzi oraz wagę zmian klimatycznych. Dla przykładu, zgodnie ze słownikiem, zamiast o globalnym ociepleniu, powinno się już mówić o przegrzewaniu Ziemi, nie o degradacji środowiska, ale jego dewastacji, a skalę zmian klimatycznych lepiej opisuje pojęcie "kryzys klimatyczny".

- Przygotowanie nowego słownika to była praca zespołowa redakcji Radia TOK FM i portalu tokfm.pl. Nie mamy wątpliwości, że kryzys klimatyczny i degradacja środowiska, do których przyczynił się człowiek - przez szybki wzrost populacji ludzi, urbanizację, rozwój gospodarczy bez poszanowania natury oraz fatalne nawyki konsumenckie, to najważniejszy temat i najważniejsze wyzwanie, z którym muszą się zmierzyć dzisiejsze i przyszłe pokolenia. A zadaniem mediów jest nazywanie rzeczy po imieniu i zwracanie uwagi na to, co najistotniejsze - mówi inicjatorka akcji Aleksandra Dziadykiewicz z redakcji Radia TOK FM. - W maju na zaostrzenie języka w sprawie klimatu zdecydował się 'The Guardian'. My teraz zrobimy to samo. TOK FM o klimacie mówi naprawdę dużo - a teraz będzie mówić jeszcze mocniej.

Oprócz audycji poświęconych klimatowi i środowisku emitowanych na antenie Radia TOK FM, redakcja będzie też promować - w formie grafik w internecie (na tokfm.pl i w mediach społecznościowych) - najważniejsze pojęcia z nowego słownika klimatycznego, używając hasztagu #powiedzmysobiewyraznie.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.