Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

13 kwietnia 2021 / 14:09

„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem podkreślającym najważniejszy atut jej oferty dla reklamodawców

„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem podkreślającym najważniejszy atut jej oferty dla reklamodawców

Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na zapewnieniu działań opartych o bazę własnych danych o użytkownikach.

„People first. Not cookies” to odpowiedź Grupy Wyborcza na zapowiadane na 2022 rok wyłączenie 3rd party cookies, czyli tzw. ciasteczek partnerów zewnętrznych. Serwisy grupy Wyborcza.pl (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.biz), wyprzedzając zmiany w polityce 3rd party cookies, od lat tworzą rozwiązania skoncentrowane na komforcie i zaspokajaniu potrzeb swoich odbiorców. Skuteczność polityki user-friendly potwierdzają wyniki – serwisy grupy Wyborcza.pl w ciągu miesiąca odwiedza 10 mln RU*, a blisko 700 tysięcy osób subskrybuje newslettery redakcyjne. Wyborcza.pl jest też prekursorem i liderem w obszarze subskrypcyjnym, co potwierdza liczba 260 tysięcy subskrypcji cyfrowych na koniec 2020 roku.

„People first. Not cookies” to gwarancja efektywnych kampanii reklamowych skierowanych do prawdziwych osób – użytkowników i prenumeratorów Wyborcza.pl, a nie do botów, generujących sztuczne zasięgi. Nowe hasło to motto skutecznych kampanii Grupy Wyborcza.

Kampanie bazujące na wiedzy o użytkownikach wpisują się także w realizowaną przez Grupę Wyborcza strategię Brand Safety. Dzięki wdrożeniu autorskich rozwiązań Content Categories, Sensitive Subjects i Audience Segment >> klienci reklamowi mają pewność, że ich reklama znajdzie się we właściwym kontekście i bezpiecznym otoczeniu contentowym oraz trafi do odpowiedniej grupy użytkowników zainteresowanych przekazem reklamowym.

- Siłą marki Wyborcza są jej czytelnicy i prenumeratorzy oraz ich zaangażowanie - tym samym gwarantujemy reklamodawcom komunikację z rzeczywistymi konsumentami dysponującymi siłą nabywczą. Naszym partnerom reklamowym oferujemy też bezpieczeństwo marki i wysokie viewability, które zapewnia przejrzysta i minimalistyczna siatka reklamowa - mówi Joanna Kwas, dyrektor sprzedaży Grupy Wyborcza. - “People first. Not cookies” to nasza obietnica złożona klientom, którzy mają pewność, że wybierając serwisy Grupy Wyborcza do swoich kampanii, będą docierać ze swoimi przekazami do prawdziwych, zaangażowanych osób – nie ciasteczek, nie botów – dodaje.

W myśli idei „People first. Not cookies” oferta marki Wyborcza to także najwyższej jakości autorskie materiały redakcyjne przygotowywane przez ponad 400 dziennikarzy. Jakościowe treści i narzędzia wykorzystane w kampaniach reklamowych w serwisach grupy Wyborcza.pl tworzą spójny ekosystem, który wspiera zaangażowanie odbiorców w treści zarówno redakcyjne, jak i reklamowe.

Nowa identyfikacja wizualna została opracowana przez zespół Grupy Wyborcza.

Grupa Wyborcza to zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach dostępnych za paywallem: Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl oraz Wyborcza.biz, a także w „Gazecie Wyborczej” i „Wysokich Obcasach”, w magazynie „Książki. Magazyn do czytania” oraz w lifestyle’owych magazynach „Wysokie Obcasy Extra”, „Wysokie Obcasy Praca”, w serwisach logo24.pl i magazyn-kuchnia.pl, w aplikacji “Gazety Wyborczej” W portfolio Grupy Wyborcza znajdują się także wydarzenia, m.in. Olsztyn Green Festival czy Co Jest Grane Festival.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.