Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

23 września 2022 / 15:00

OSHEE na nośnikach AMS wspiera maratończyków w pionierskiej kampanii content marketingowej

OSHEE na nośnikach AMS wspiera maratończyków w pionierskiej kampanii content marketingowej

AMS wspólnie z marką OSHEE realizuje pionierską kampanię content marketingową w Digital OOH. W kampanii wykorzystano model rozliczenia CPM DOOH, zarezerwowany dotychczas dla kampanii w internecie. To przełom w działaniach reklamowych branży Out-of-Home.

Po raz pierwszy w OOH realizowana jest kampania kontentowa przy pełnym zakupie mediów w modelu CPM DOOH. Takie podejście było dotąd stosowane wyłącznie w komunikacji internetowej. Do tej pory podstawą rozliczeń dla działań OOH była liczba kontaktów, w połączeniu z lokalizacją i formatem, w określonym czasie trwania kampanii — dwóch, bądź czterech tygodni emisji reklam.

Teraz, dzięki zastosowaniu modelu CPM DOOH, czyli Cost Per Mille, możemy realizować kampanie, rozliczając się z klientami wyłącznie za realne wyświetlenia. Kampania kontentowa OSHEE to pierwsze zastosowanie tego podejścia w praktyce, oznaczające przełom pod względem elastyczności i efektywności komunikacji w OOH — wyjaśnia Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS.

Trwająca tydzień kampania wiąże się z najważniejszym w stolicy wydarzeniem biegowym, czyli 44. Maratonem Warszawskim, który odbędzie się w najbliższą niedzielę, 25 września. OSHEE zostało partnerem maratonu, zapewniając uczestnikom właściwe nawodnienie i zapas energii.

Plan kampanii i przyjęty model CPM DOOH gwarantują reklamodawcy konkretną liczbę emisji. W pierwszych dniach komunikacja obejmuje motywatory adresowane do biegaczy, treści edukacyjne i informacyjne, zaś w finale, czyli w dniu startu 44. Maratonu Warszawskiego, layouty kampanii będą dopingować uczestników biegu, informować o trasie maratonu oraz zachęcać widzów do wspólnego kibicowania startującym.

Jako marka towarzysząca sportowcom, zarówno zawodowcom, jak i amatorom, postawiliśmy na eksperckość. Zależy nam na dostarczaniu miłośnikom biegów wartości dodanej, a tym właśnie są jakościowe treści, adekwatne do konkretnych odbiorców, miejsca i czasu. Wspieramy biegaczy w zakresie właściwego nawadniania organizmu i zagrzewamy do walki podczas maratonu. W OSHEE żyjemy sportem. Nie tylko piłką nożną, ale również każdą dyscypliną, w której celem jest przekraczanie swoich granic. Zgodnie z hasłem „Live Fight Win” chcemy być aktywną marką, która nie boi się żadnego wyzwania. Jednocześnie z ogromną satysfakcją wspieramy konsumentów, którzy napędzani pasją chcą sięgać za horyzont – mówi Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE.

Kampania digitalowa obejmuje wyłącznie Warszawę i jest tak zaplanowana, aby precyzyjnie trafić z konkretnym przekazem do właściwych grup docelowych. W dniu maratonu emisje obejmą punkty wzdłuż trasy 44. Maratonu Warszawskiego, aby dotrzeć z kontentem zarówno do biegaczy, jak i widzów. Takie działania są możliwe wyłącznie dzięki systemowi Digital OOH — który umożliwia elastyczną zmianę layoutów w dowolnym momencie trwania kampanii, w czasie rzeczywistym.

System DOOH od AMS obejmuje ponad 4400 punktów styku konsumenta z marką: na przystankach, na kluczowych wielkomiejskich skrzyżowaniach, w galeriach i centrach handlowych, w klubach fitness premium, w pojazdach publicznego transportu zbiorowego oraz na ekranach bankomatów.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.