Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

16 kwietnia 2018 / 13:42

Nowa strategia redakcyjna i więcej użytkowników serwisu Moto.pl

Nowa strategia redakcyjna i więcej użytkowników serwisu Moto.pl

50% w lutym i prawie 60% w marcu br. - o tyle wzrosła liczba użytkowników (UU) Moto.pl w stosunku do tych samych miesięcy poprzedniego roku*. Wzrosty oglądalności serwisu motoryzacyjnego portalu Gazeta.pl to zasługa zmian redakcyjnych, które od końca ub. r. wprowadza nowy szef redakcji Tomasz Korniejew. Moto.pl wdraża również nową ofertę reklamową dla klientów zainteresowanych obecnością przy tekstach skierowanych nie tylko do pasjonatów samochodów, ale także użytkowników szukających praktycznych porad.

Moto.pl to jeden z czołowych serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie - według badania Gemius PBI w marcu br. odwiedziło go ponad 1,4 mln użytkowników, którzy wykonali prawie 6 mln odsłon.

Pod koniec ubiegłego roku redaktorem prowadzącym Moto.pl został Tomasz Korniejew, który wcześniej pracował m.in. w tygodniku „Motor”, a przez poprzednie 7 lat pełnił funkcję szefa sekcji motoryzacyjnej portalu Infor.pl. W stałym składzie redakcji pozostają również Piotr Kozłowski oraz Filip Trusz - dziennikarze z wieloletnim doświadczeniem w mediach motoryzacyjnych. Od maja 2017 r. nad rozwojem biznesowym serwisu Moto.pl czuwa Magdalena Biednik, która cały czas z powodzeniem rozwija także Next.Gazeta.pl - jeden z najpopularniejszych serwisów gospodarczo-technologicznych w polskim internecie.

Dzięki zmianie w kierownictwie redakcji, Moto.pl wdraża nową strategię kontentową, która opiera się na założeniu, że artykuły publikowane w serwisie motoryzacyjnym powinny być interesujące dla szerszej grupy odbiorców - użytkowników portalu Gazeta.pl. - Naszym celem jest zaangażowanie nie tylko pasjonatów i fanów motoryzacji, ale także osób, które na co dzień nie interesują się zbytnio tym tematem, ale po prostu korzystają z samochodów. Pozytywne efekty naszych działań obserwujemy już teraz w rosnących wynikach oglądalności - mówi Tomasz Korniejew, szef redakcji Moto.pl.

Treści tworzone przez redaktorów Moto.pl pojawiają się na stronie głównej Gazeta.pl w obszarze Moto, a także w wyróżnionym obszarze Next.Gazeta.pl na stronie głównej portalu, w której co wtorek czytelnikom proponowane są wysokiej jakości artykuły o tematyce gospodarczo-biznesowej.
W planach redakcji jest również plebiscyt motoryzacyjny Moto.pl, w którym czytelnicy wybiorą najlepsze pojazdy w wybranych kategoriach. Dodatkową atrakcją będą nagrody specjalne przyznawane przez grono ekspertów i redakcję Moto.pl, m.in. za działania CSR w branży motoryzacyjnej.

Prężnie rozwija się także dział projektów specjalnych dedykowany dla branży motoryzacyjnej - w zeszłym roku zrealizował wiele akcji dla marek premium z tego segmentu, m.in.: dwa projekty dla Mercedes-Benz: jubileuszowy projekt 50-lecia AMG oraz dla Klasy X. Moto.pl przygotowało również promocję dla Audi A8 czy Hondy Type R.
- Nasi klienci doceniają wysoką jakość naszych realizacji, indywidualne podejście oraz kreatywne, angażujące i nowoczesne rozwiązania. Rozwijamy nasze kompetencje w zakresie projektów content marketingowych dla marek premium, oferując jednocześnie skuteczne narzędzia dla pozostałych segmentów, a naszą komunikację dopasowujemy do coraz bardziej wymagających grup docelowych - mówi Sylwia Olszanka, manager branżowy ds. projektów specjalnych.

 

* dane własne wydawcy na podstawie Gemius Traffic

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.