Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

8 kwietnia 2019 / 13:30

Moto.pl z nowym logotypem i odświeżonym layoutem

Moto.pl z nowym logotypem i odświeżonym layoutem

Moto.pl, serwis motoryzacyjny portalu Gazeta.pl zyskał nowy logotyp i nowoczesny układ treści, w którym wyeksponowane zostały m.in. materiały wideo tworzone przez redakcję serwisu. Widoczne miejsce zyskały też narzędzia i artykuły najczęściej poszukiwane przez internautów, jak taryfikatory mandatów i punktów karnych czy informacje o cenach samochodów.

Nowy layout to kolejny etap strategii rozwojowej Moto.pl.
Dzięki systematycznie wprowadzanym zmianom cały czas notujemy bardzo dynamiczny przyrost oglądalności – w lutym odwiedziło nas już ponad 30% więcej użytkowników niż rok wcześniej. Potrzebowaliśmy jednak dodatkowego miejsca na ekspozycję ciekawych, jakościowych treści. Wreszcie mamy również możliwość lepszego prezentowania naszych formatów wideo, w tym unikalnego dla naszej branży programu nagrywanego w studiu Moto.pl – wyjaśnia Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl.

Nowy logotyp i layout Moto.pl zostały zaprojektowane zgodnie z aktualnymi trendami. Na górze wyeksponowany jest jeden, najbardziej aktualny temat, a także menu strony. Specjalny, wydzielony obszar na stronie głównej serwisu zyskały materiały wideo – internauci mogą w nim znaleźć m.in. najnowszy program wideo, w którym redaktor naczelny Tomasz Korniejew rozmawia w studio Moto.pl z ekspertami i osobowościami z branży motoryzacyjnej.

Nowe miejsce na stronie Moto.pl zajęły tematy i narzędzia najczęściej poszukiwane przez użytkowników serwisu. Pod głównym artykułem internauci znajdą odnośniki do aktualnych taryfikatorów mandatów i punktów karnych, informacji dotyczących przeglądu, podatku od zakupu samochodu, cen najpopularniejszych modeli aut, a także testów samochodów.
Redakcja ma teraz także możliwość dodatkowego eksponowania najciekawszych wątków pojawiających się w dyskusjach na forum oraz materiałów sponsorowanych, tworzonych we współpracy z reklamodawcami.

Zmiany objęły również mobilną wersję serwisu, z której co miesiąc korzysta już ponad 1 mln użytkowników (badanie Gemius/PBI).

Moto.pl to motoryzacyjny serwis portalu Gazeta.pl, którego redakcja codziennie dzieli się z tysiącami fanów czterech kółek informacjami, testami, opiniami czy poradami na temat samochodów. To jedna z czołowych stron motoryzacyjnych w polskim internecie – według badania Gemius/PBI w lutym br. Moto.pl odwiedziło ponad 1,74 mln użytkowników.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.