Komunikat prasowy
Kwietniowe wydanie magazynu "Wysokie Obcasy Extra", które ukaże się już jutro - w czwartek, 20 marca br., będzie można kupić z obsypanym nagrodami filmem na DVD - "Papuszą" duetu reżyserskiego Joanna Kos-Krauze i Krzysztof Krauze. Czytelnicy znajdą w miesięczniku ciekawe wywiady - m.in. z Dorotą Miśkiewicz i Kamilem Sipowiczem, a także 100 kuponów rabatowych na wiosenne zakupy.
W nowym numerze "Wysokich Obcasów Extra" znalazły się m.in. wywiad z Dorotą Miśkiewicz, która opowiada o swoim koncertowym życiu, śpiewaniu w chórkach i tym, że nazwisko czasem pomaga; rozmowa z Kamilem Sipowiczem o Korze, psychodelicznej rodzinie, którą razem tworzą i historii polskich hipisów, a także wspomnienia filozofa Jana Hartmana w cyklu "Jak mnie wychowano".
Czytelnicy dowiedzą się też z magazynu, czy inteligentni żyją dłużej, ile kosztuje podróż dookoła świata, czego żałuje bibliotekarka z Brukseli, czy da się ustalić algorytm miłości, jak się żyje w Fukushimie po katastrofie oraz czy psychoterapia to szachrajstwo.
Kwietniowe wydanie pisma zawiera także 100 kuponów rabatowych do wykorzystania w sklepach internetowych i stacjonarnych w całej Polsce. Dzięki nim czytelnicy "Wysokich Obcasów Extra" w dniach 5 i 6 kwietnia br. będą mogli zrobić wiosenne zakupy ze zniżką nawet do 50%.
Nowy numer "Wysokich Obcasów Extra" ukaże się 20 marca br. w cenie 7,99 zł. Dostępny będzie w wersji papierowej w sklepach sieci Empik i punktach sprzedaży prasy, a w wersji cyfrowej - na iPhone'y i iPady (w sklepie AppStore), na tablety z systemem Android (w Google Play, Amazon Appstore) oraz w Publio.pl.
Miesięcznik będzie można kupić też w wersji z płytą DVD z filmem "Papusza" w cenie 29,99 zł
Wydanie magazynu wspiera kampania promocyjna prowadzona w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN, TVP, Polsat oraz kanały tematyczne), prasie ("Polityka","Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Metro"), kinach sieci Helios, na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS oraz w internecie (m.in. strony z grupy Gazeta.pl).
Kreacje przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink.