Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

7 września 2022 / 14:06

LEGO® z kontekstową kampanią Out-of-Home i precyzyjnym targetowaniem w gotowym produkcie AMS

LEGO® z kontekstową kampanią Out-of-Home i precyzyjnym targetowaniem w gotowym produkcie AMS

W najnowszej kampanii OOH LEGO® Friends wykorzystuje dedykowany produkt #AMSBacktoSchool pozwalający na dopasowanie znajdujących się w danej okolicy elementów przestrzeni miejskiej do layoutów kampanii. Kontekstowe kreacje i dobrane do nich punkty styku zwracają uwagę odbiorców, zapewniając dotarcie do grupy celowej i przekazując ideę marki.

Najnowsza kampania LEGO® Friends zachęca szczególnie dziewczynki do podążania swoją drogą i szukania pasji dzięki inspiracjom dostępnym w przestrzeni miejskiej. Layouty kampanii dostosowane są do kontekstu, terminu i miejsca ekspozycji. Działania reklamowe zostały zaplanowane na czas przygotowań do powrotu do szkoły i zapisywania się na zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania.

Pełne emocji chwile eksplorowania przestrzeni miejskiej to idealny moment, aby dotrzeć do odbiorcy z dopasowanym komunikatem, w idealnym czasie i miejscu. OOH wzmacnia te emocje, budzi potrzeby i angażuje – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing z AMS. – Nowa kampania LEGO® doskonale wpisuje się w możliwości reklamy Out-of-Home, a przekaz wzmocniony kontekstem zapewniają synergię w efektywnym kierowaniu przekazu reklamowego do odbiorcy – dodaje.

Szukamy pasjonatów sztuki, poszukiwaczy przygód, miłośników zwierząt, odkrywców i nie tylko. W przestrzeni miejskiej znaleźliśmy miejsca, gdzie mogą się spotkać z naszą reklamą, dopasowując komunikat do tych okoliczności – mówi Agata Czech – Senior Digital Marketing Manager Poland, Ukraine & Baltics z LEGO®. – Jesteśmy blisko naszych odbiorców i mamy nadzieję, że nowa kampania LEGO® Friends zaowocuje nie tylko świetną zabawą, ale również zainspiruje do działania i rozwijania swoich pasji – dodaje.

Staraliśmy się dobierać lokalizacje tak, aby zestaw LEGO® Friends znajdujący się na layoucie nawiązywał do miejsca w okolicy, które jest tematycznie związane z daną pasją — mówi Łukasz Kozłowski, Managing Director z Initiative Media Warszawa. – W Trójmieście i na wybrzeżu można zobaczyć layout z żaglówką, w okolicy ZOO – zestaw z dzikimi zwierzętami, a akademię kosmiczną np. przy planetarium i Centrum Nauki Kopernik. Dopasowana kreacja do kontekstu i miejsca to potencjał na zwiększenie absorpcji przekazu reklamowego – dodaje.

Kampania LEGO® Friends powstała w ramach produktu #AMSbackTOschool zaprojektowanego na podstawie analizy łączącej segmenty OOH: klasyczny OOH i digital OOH (Digital Indoor w galeriach) tak, aby przeprowadzić odbiorcę przez całą ścieżkę konsumencką. Dzięki temu OOH angażuje i pobudza do działania, a kampania DOOH w galeriach, dzięki bliskości punktów sprzedaży, pomaga podejmować decyzję zakupową i zwiększa konwersję sprzedaży.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.