Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

6 listopada 2018 / 13:53

Kolejne cyfrowe nośniki w ofercie AMS

Kolejne cyfrowe nośniki w ofercie AMS

W Krakowie AMS uruchomił testowo system cyfrowych citylightów oraz nośnik typu Cityscreen 9. Inwestycja jest prowadzona w ramach projektu „Digital Kraków” realizowanego wspólnie z Urzędem Miasta.

Projekt „Digital Kraków” jest kolejnym krokiem AMS w kierunku rozwoju cyfrowej, systemowej komunikacji na ulicach polskich miast. System dziewięciu nowoczesnych, cyfrowych citylightów umieszczonych w wiatach przystankowych umożliwia prezentowanie reklam oraz plansz z treściami redakcyjnymi i miejskimi. Dzięki temu pasażerowie oczekujący na autobusy i tramwaje mają okazję zobaczyć nie tylko reklamy, ale także przykuwające uwagę treści. Oprócz komunikatów reklamowych i aktualnych informacji lokalnych na ekranach widoczny jest pasek informacyjny z datą, godziną, prognozą pogody i danymi o stanie jakości powietrza. Ponadto nośnik wyposażony jest w panel boczny z przyciskiem umożliwiającym wyświetlenie mapy okolicy oraz z ładowarkami ze złączem USB, dzięki którym można na przystanku bezpłatnie doładować telefon.

– Zanim cyfrowe nośniki AMS zostaną zastosowane na szerszą skalę, w pierwszym okresie zbadamy ich możliwości techniczne, wytrzymałość i odporność na warunki atmosferyczne, a także czynniki społeczne – zainteresowanie i potrzeby odbiorców – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. – Nośniki będą wykorzystywały możliwości real-time marketingu i reklamy kontekstowej. Treści będą dostosowane do pory dnia, pogody i odbiorców, elastyczne w formie, porze nadawania, jak i samej możliwości zakupu przez reklamodawców.

Nośnik typu Cityscreen 9 to z kolei pionierskie rozwiązanie wykorzystujące najnowsze technologie. Zastosowano w nim najnowszej generacji diody, które dzięki wysokiej rozdzielczości istotnie poprawiają jakość odbioru komunikatu, a jednocześnie znacznie lepiej wpisują się w otaczającą przestrzeń niż znane dotychczas z ulic tradycyjne ledowe ekrany. Nośnik Cityscreen 9 korzysta z formatu 9 mkw., znanego w Europie i przyjaznego przestrzeni publicznej – można go spotkać na przykład na ulicach Berlina.

– Dotychczasowe doświadczenie z Digital Out-of-Home w Polsce pokazują, że w tym obszarze zarówno władze miast, jak i reklamodawcy oczekują skoku jakościowego. Dla rozwoju reklamy OOH kluczowa jest budowa cyfrowych nośników nowej generacji oraz umiejętność inteligentnego łączenia reklamy analogowej z rozwiązaniami cyfrowymi tak, by w oparciu o dane marketingowe precyzyjnie docierać do grup konsumentów – dodaje Grażyna Gołębiowska.

W 2017 roku AMS z sukcesem wprowadził - jako pierwsza firma w Polsce - nowe systemowe rozwiązanie Dynamic Backlight, polegające na dynamicznej prezentacji obrazu na nośnikach typu backlight 6x3m, dające efekt „outdoorowego gif-u”. Był to pierwszy krok w kierunku rozwoju systemowej digitalizacji OOH.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.