Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

26 kwietnia 2021 / 11:32

„Big Idea, czyli jak przekuć ideę w projekt, który ma znaczenie” - webinar Grupy Wyborcza już 29 kwietnia br.

„Big Idea, czyli jak przekuć ideę w projekt, który ma znaczenie” - webinar Grupy Wyborcza już 29 kwietnia br.

Grupa Wyborcza, zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach Wyborcza.pl, prowadzi cykl webinarów dla klientów i marketerów. Podejmowane w nich tematy dotyczą nowych zjawisk w świecie cyfrowym, rozwiązań reklamowych oraz trendów rynkowych. W czwartek, 29 kwietnia 2021 r. odbędzie się kolejne spotkanie w ramach cyklu - webinar „Big Idea, czyli jak przekuć ideę w projekt, który ma znaczenie”. Występujący w nim eksperci poruszą kwestie związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu i opowiedzą m.in. o markach, które budzą zaufanie, a także o tworzeniu projektów, które mogą zmieniać świat na lepsze. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja.

Inkluzywność, świadomy konsumpcjonizm, siła kobiet, różnorodność - to tylko niektóre biznesowe trendy, które globalnie zyskują na znaczeniu. Na naszych oczach zmienia się świat, a nowe zjawiska skłaniają nas do głębszej refleksji nad przyszłością. Jak ta zmiana wpływa na postrzeganie marek? Jak dzielić się odpowiedzialnością? Jak marki mogą przekraczać granice własnej organizacji i wspierać potrzebne zmiany? O tym będzie mowa podczas kolejnego webinaru Grupy Wyborcza, które odbędzie się w czwartek, 29 kwietnia br. w godz. 14:00-15:00 na platformie Clickmeeting.

W czasie spotkania będzie można usłyszeć m.in. o tym, jak kolejne pokolenia redefiniują idee, wartości i zjawiska, jakie są obecnie trendy w Polsce i na świecie oraz dlaczego - mając coraz mniej czasu - powinniśmy myśleć nie tylko o tym, co wydarzy się za rok, ale też za 30, 40 i 50 lat. W dyskusji poruszony zostanie także temat zaufania – wartości, których pożądamy u firm, a także to, jak w zmieniającym się świecie realizować wartościowe projekty.

Spotkanie „Big Idea, czyli jak przekuć ideę w projekt, który ma znaczenie” poprowadzą eksperci: Katarzyna Pawłowska-Salińska, dziennikarka, zastępczyni redaktorki naczelnej „Wysokich Obcasów”; Michał Olszewski, publicysta, redaktor naczelny krakowskiego wydania „Gazety Wyborczej” oraz Robert Staśkiewicz, szef obszaru ds. sprzedaży i rozwoju biznesu Wyborcza.pl.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, obowiązuje jednak rejestracja poprzez formularz zgłoszeniowy (zgłoszenia są przyjmowane do 29 kwietnia).

Webinar odbędzie się na platformie Clickmeeting (nie wymaga instalacji oprogramowania), a link do niego zostanie przesłany do zarejestrowanych uczestników.

Grupa Wyborcza prowadzi cykl webinarów od listopada 2020 r. Wszystkie wydarzenia koncentrują się wokół nowych zjawisk w świecie cyfrowym, rozwiązań reklamowych oraz trendów rynkowych. Ich celem jest edukacja i inspirowanie rynku dzięki ciekawym rozmowom o branżowych nowościach - nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Do tej pory odbyły się spotkania poświęcone m.in. polskiemu i globalnemu rynkowi subskrypcji, ochronie marki w sieci, czyli brand safety, a także komunikacji marketingowej kierowanej do kobiet oraz zmianom w nawykach i potrzebach tej grupy celowej.

Grupa Wyborcza to zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach dostępnych za paywallem: Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl oraz Wyborcza.biz, a także w „Gazecie Wyborczej” i „Wysokich Obcasach”, w magazynie „Książki. Magazyn do czytania” oraz w lifestyle’owych magazynach „Wysokie Obcasy Extra”, „Wysokie Obcasy Praca”, w serwisach logo24.pl i magazyn-kuchnia.pl oraz w aplikacji “Gazety Wyborczej”. W portfolio Grupy Wyborcza znajdują się także wydarzenia, m.in. Olsztyn Green Festival czy Co Jest Grane Festival.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.